Al iemand suggesties voor instructeur/trice?? Ga zo eens ff zoeken
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

renateeee_ schreef:Wat gaat C'est Bon vooruit zeg! Heel sterk achterbeen, gaaf.
Mijn arm gaat heel goed, alleen hij zit nog niet helemaal aan elkaar, het is nu meer de plaat die zorgt dat ik weer een hoop kan doen. Daardoor kan ik ook nog geen zware dingen optillen en niet rijden.
En ik ga toch de stoute schoenen aantrekken en een paar leuke ruiters mailen voor een eventuele 'Dayano meeting'!
Het lijkt me zo leuk om al jullie schoonheden te zien en een leuke les te hebben! Hebben jullie hier animo voor? En eventuele suggestie's qua ruiters die leuke clinics geven? Ik zit zelf te denken aan eind augustus/begin september?
Ik hoor het wel

Na 10 minuutjes toch erop. Ging super, stond lekker ontspannen
Eenmaal weer thuis wilde ze er niet meer af, het hooi was te lekker
Vrijdag hebben we weer wedstrijd. Hebben even 2 weekjes rustig aan moeten doen omdat haar pees iets dik was, maar van de week weer opgepakt. En ze loopt echt prima! Lekker los en fijn aan elkaar. Morgen nog ff de puntjes op de i zetten en dan is het vrijdag avond zover!
. Hij loopt stokkreupelmet volgende week ons L1 debuut in het verschiet... Vrees dat we het moeten uitstellen.