holsteiner Dayano

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

annutjuuh

Re: holsteiner Dayano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 19:43

Paard staat in Boxmeer, dat is onder Nijmegen. Waar de rest zit weet ik niet...
Al iemand suggesties voor instructeur/trice?? Ga zo eens ff zoeken :P

renateeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-13 19:51

Ik heb veel goeds gehoord over Jeff Heystek, zijn stal ligt in Noord - Brabant, St. Willebrord.
Lotje schoots heb ik ook opgezocht, maar dat is in Abcoude een beetje ver voor de meeste :')

Kosta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 22:54

Wij lessen op de stal van Jeff, ik zou het eventueel kunnen vragen, maar waar willen jullie het doen? Bij hem zelf of op een andere locatie. Wij komen uit Oud Gastel.

Kosta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 22:54

Mooie foto Nexus

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 07:13

Jan Wolfs vind ik ook een goede optie, die zit in Berkel Enschot.
Wat zijn de kosten van Jeff?

We kunnen naar de stal van iemand gaan (ook wel gaaf om zo een stal te bezoeken vaak) of we kunnen degene kiezen die het meest centraal zit?
Wie heeft Dayano eigenlijk gereden toen hij nog in nederland stond?

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 22:29

Emp vandaag gereden. Hij was zeiknat maar er zaten weer goede stukjes bij. Hij kan alleen echt heel sterk worden en met 2 teugels voel ik dat pas echt goed!
Voor wie het leuk vind heb ik een keer een topic gebouwd. Vond met 2 van zulke bijzondere gebeurtenissen achter elkaar dat het wel mocht :D
[RIJ-ITP] Empaier door Ploned fotografie. Clinic en in het bos!

Kosta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-13 23:49

Ik moet het navragen wat het kost, ik betwijfel alleen of het op stal kan, maar ik kan het vragen.

linda_hans

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 07:58

@leonie: hij ziet er goed uit. Lijkt me een fijn paard.

@clinic: het ligt eraan waar of we mee kunnen, lijkt ons wel een keer leuk!

@annutjuuh: hij is wel erg vooruit gegaan, ziet er goed uit!

@nexus: ziet er goed uit, mooie foto.

@kosta: fijn dat het zo goed gaat

Zo hier na even wat rust te hebben gehad dit weekend de eerste kringselectie wedstrijd voor de regio.
Diva liep erg fijn en was weer superbraaf. Ze werden in de 1e proef 2e met 196 en in de 2e proef 1e met 205 punten (en 10 punten voorsprong op de nummer 2). Vooral de 2e proef waren we erg tevreden over, ze liep echt heel erg fijn in die proef! Ze kreeg zelfs 8 voor haar middendraf. We waren erg tevreden en staan er nu ook goed voor om ons te kwalificeren voor de regiokampioenschappen. Nog 1 wedstrijd te gaan, die is in juli, hopelijk gaat die net zo goed!
Nog meer mensen die wedstrijd hebben gehad?

ROCHELLEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 16:25

renateeee_ schreef:
Wat gaat C'est Bon vooruit zeg! Heel sterk achterbeen, gaaf.

Mijn arm gaat heel goed, alleen hij zit nog niet helemaal aan elkaar, het is nu meer de plaat die zorgt dat ik weer een hoop kan doen. Daardoor kan ik ook nog geen zware dingen optillen en niet rijden.

En ik ga toch de stoute schoenen aantrekken en een paar leuke ruiters mailen voor een eventuele 'Dayano meeting'!
Het lijkt me zo leuk om al jullie schoonheden te zien en een leuke les te hebben! Hebben jullie hier animo voor? En eventuele suggestie's qua ruiters die leuke clinics geven? Ik zit zelf te denken aan eind augustus/begin september?
Ik hoor het wel :D

Lijkt mij ook heel tof! Onder voorbehoud of ik vervoer kan regelen dan!

renateeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 13:26

Hoi hoi,
ik ga woensdag weer voor het eerst in 3 maanden op Caramba stappen! Vind het best spannend.. Maar vertrouw hem wel.

Heb van de week dit geweldige plaatje van m'n pa en Caramba geschoten, ben er zó blij mee!
(heb trouwens zijn halster weggewerkt :+)
Afbeelding

annutjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 20:15

Hoiiii :D

Linda: Wat een super resultaat weer op wedstrijd!! Heb je ook een filmpje ofzo?? Lijkt me leuk om te zien! :)

Renate: Hoe ging het?? Wat een mooie foto!! En wat heb je het halster mooi weggeshopt! Hoe doe je dat??

Nog vorderingen wat betreft de meeting?? Ik moet van de week ff kijken hoe ik zit met het werk eind aug begin september. Heb in ieder geval het laatste weekend van aug wedstrijd.

Vandaag nog een keer geoefend met de trailer. In eerste instantie had ze weinig zin om erop te gaan :P Na 10 minuutjes toch erop. Ging super, stond lekker ontspannen :) Eenmaal weer thuis wilde ze er niet meer af, het hooi was te lekker ;) Vrijdag hebben we weer wedstrijd. Hebben even 2 weekjes rustig aan moeten doen omdat haar pees iets dik was, maar van de week weer opgepakt. En ze loopt echt prima! Lekker los en fijn aan elkaar. Morgen nog ff de puntjes op de i zetten en dan is het vrijdag avond zover! :D

ROCHELLEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 09:52

Ik heb met de eigenaar van Cay overlegd, en wij zijn ook bereid om naar de meeting te komen ovb van de plaats.

Moeten wij alleen ook nog even goed oefenen met de trailer, want afgelopen zondag heeft die van mij het hele schot incl. zn maatje de trailer uit getrokken...

renateeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 09:55

Ik moet eerlijk zeggen, ik scheet in m'n broek toen ik op Bamba stapte.. Hij wil nog wel is wat dribbelen als hij te strak wordt gereden maar door mijn angst pakte ik hem strakker als normaal. Daardoor ging hij dribbelen en kwam het hele filmpje van toen weer terug.. Ik stap er vandaag weer op, en hoop dat ik de longeerlijn los durf te knippen.

Zal ik gewoon wat leuke ruiters gaan mailen? Niet geschoten is altijd mis! Als jullie leuke suggesties hebben hoor ik het graag!

Het halster heb ik trouwens met Photoshop CC weggewerkt haha

ROCHELLEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 12:37

Komt goed Renate, alles op z´n tijd!

Ik heb gister met Cay maar de slof eromheen gehangen, hij is zo verschrikkelijk aan het puberen dat hij nu even op zijn plek gezet moet worden. Het heeft nu echt te lang geduurd.

Moet wel erbij zeggen, dat ik super heb gereden gister, dus hopen dat deze keer heeft geholpen want ik ben helemaal niet van het rijden met de slof! Vanavond lekker rondje door de duinen!

renateeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 17:10

Gaaf door de duinen!! Leuk dat je zo fijn gereden hebt.

Ik heb zelf gister weer vol vertrouwen gereden, los en gegaloppeerd! Wat ben ik blij met dat paard zeg!

Ik heb ook Frenk Jespers gemaild, hij zit tussen Brabant en zuidholland in, dus dat zou qua locatie goed uitkomen. Mijn instructrice lest ook bij hem en vind hem erg fijn, ik hoop op antwoord. Ben benieuwd!

ROCHELLEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 18:04

Dat is voor mij toch al dik ander half uur op de trailer..

renateeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 21:27

Okee haha, dats te lang.. Ik hoor het graag als jullie iemand anders weten! :)

renateeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 09:42

Frenk Jespers heeft in ieder geval enthousiast gereageerd, dus ik denk dat andere ruiters dat ook wel doen, ik ga er nog een paar mailen meer in de buurt voor Rochelle.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 19:44

Die schrik gaat er wel uit als jullie langer samen rijden renate.

Klinkt veel belovend. In welke regio ben je nu precies aan het kijken?

Emp is te kort bekapt door de smid :(. Hij loopt stokkreupelmet volgende week ons L1 debuut in het verschiet... Vrees dat we het moeten uitstellen.

Hoe gaat het verder met iedereen?

Kosta

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 21:32

Jeetje Leonie87, dat is balen zeg, hopelijk went hij er snel aan.

Wij hebben wel wat wedstrijden gehad, vorige week de eerste proef af moeten groeten, Kim kreeg hem niet meer rondgereden door de ring nadat hij een paraplu gespot had, tweede proef ging weer beter en hadden ze 200 punten, vandaag in Strijen gestart, een keer gewonnen met 199 en een keer tweede met 197, dus ging wel lekker. Waarschijnlijk mag ze brabantse kampioenschappen starten en daarna de overstap naar het L1 maken. Volgende week nog de laatste selectie op de brabantse ruiterdagen rijden.

Kosta

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 21:34

Rochelle, wij moeten Cay thuis ook regelmatig met de slof rijden, anders wordt hij te sterk en te moeilijk. Ik ben er ook niet van, maar het maakt het wel een beetje makkelijker voor een 14 jarige op zo'n puberende reus, hahahahaha.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 21:36

wel leuk hoor Kosta! Afgroeten is nooit leuk, maar als je daarna alles wint, ben je dat zo vergeten :)

Wij zijn ook door, maar ik ga niet. Het is belachelijk ver rijden voor ons en ik vind het niet eerlijk om een 4 jarige voor 5 minuten zo ver mee te slepen in waarschijnlijk weer een waanzinnig heet weekend. Daarom dus nu al de overstap.

Kosta

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 22:10

Nou we winnen zeker niet alles, met die 200 punten waren we 5e. Voor ons is voor het eerst het BK eens wat dichter in de buurt, Wouw is 10 minuten rijden vanaf mijn huis. Je kunt hem anders ook gewoon bij mij in een stal zetten, dan hoeft hij niet heel de dag op de trailer. Ik breng hem zelf ook naar huis tussendoor.

Wij mogen ook met de pony starten, maar dat is een weekend eerder.

ROCHELLEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 17:09

Even een foto van vandaag!
Afbeelding

Ik zou ook graag willen weten in welke regio wie wie woont, dan kan ik ook eventueel even gaan kijken wat voor ons allemaal een beetje gelijke afstand is voor de clinic!

renateeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 17:12

Ik woon in Spijkenisse, regio Rotterdam ongeveer. Ik vind 2 uur rijden het maximale.