Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) om voor 2 weken uit te proberen. Heb er 3x mee gereden, maar het was het nog altijd niet. Vorige week donderdag een andere zadelmaker naar het zadel laten kijken en wat bleek? Zadel lag te krap aan de voorkant, te los aan de achterkant (waardoor hij met lichtrijden omhoog kwam). Tevens lag hij erg achterover (vandaar Franco's pijn) en was hij te lang voor zijn rug. Oftewel, mijn net nieuwe zadel was een mooi en goed zadel voor mij, maar niet voor Franco. Heb van hem een zadel in bruikleen gekregen, en 1 okt komt hij om een definitief zadel uit te zoeken voor Franco en mij. De MacRider en de pad heb ik terug aan Hans gegeven en mijn geld terug gekregen. De samenwerking met Hans is nu definitief voorbij....
Blij dat hij weer zo loopt!!!
Maargoed, dat is dan wel t laatste zadel wat ie krijgt van mij
Per 1 januari ga ik ook mijn startkaart in laten gaan. Het moet toch een keer gaan gebeuren. 
Wachten is tijdverspilling en dus echt niet oké. We moeten gewoon doorgaan.
Leuk filmpje! Jullie gaan lekker met springen! Mijn voice is ook al zo enorm enthousiast met springen.. Mijn instructeur noemde hem afgelopen donderdag een pijl en boog.. Richting de hindernis en poef hij schiet weg, 3 meter voor de hindernis afzetten of 3 meter te hoog, niks is te gek