De M Proeven zijn in elk geval een stuk leuker rijden dan L proeven
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(De vraag of ik wil verongelukken heb ik al vaak gehoord
)
Er zit niks van kwaad in hem en het is nog n echte baby (ik denk niet dat dat nog gaat veranderen
). Helaas hebben we nog niet veel geluk met hem gehad, 3kwart van de tijd dat we hem hebben staat hij stil (voornamelijk door zijn eigen gekke fratsen). Vorig jaar heeft hij voor het eerst zijn meniscus afgescheurd dus dat werd opereren + 6 maand revalideren, is hij heel goed uit terug gekomen. We zijn toen 2x internationaal gestart en van de 6 proeven liep hij 4x boven de 67% en 2 overwinningen. In juni heeft hij tijdens de training plotseling (want dat gebeurt dus echt zomaar, zonder aanleiding) weer zijn meniscus afgescheurd dus we zijn nu weer aan het stappen. Nu is het een stuk erger, waarschijnlijk komt hij niet meer terug in de sport
Bij hem heb je heel veel overtuigingskracht nodig maar talent heeft hij zeker! Toen ik hem net had was hij totaal niet aan het been, lengtebuiging stond niet in zijn woordenboek en de wissels heeft hij verkeerd geleerd. Met dat laatste zijn we nog steeds wat aan het sukkelen maar we zijn er hopelijk bijna. Piet is enorm lief maar af en toe ook vrij gemeen en dwars (al heeft dat meer met zijn opvoeding te maken geloof ik).
) maar ja van het een kwam het ander zal ik maar zeggen haha
) gestart in het ZZ-licht en Ode zat beide keren in de prijzen en Piet ook de laatste keer. Maar voor hem gaan met 6 wissels in de proef de punten natuurlijk snel naar beneden
), hoewel ik Piet al een jaar eerder op youtube gespot had en helemaal weg van hem was zonder dat ik wist dat het een Jazz was.
wauw!
Als jong paard kwam ze ook geregeld naar mijn instructrice om te lessen.
en die reed de moeder van Orinoco vroeger. Klein wereldje is het toch!
Heb even op je site gespiekt, gave paarden heb je!