En op de een of andere manier krijg ik dat er ook echt niet uit 
[naam] en ik hebben deze week 2 heerlijke buitenritten gemaakt, was echt genieten! En paps heeft ook nog een leuk fotootje gemaakt, met d'r vrolijke koppie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
En op de een of andere manier krijg ik dat er ook echt niet uit 

Ketaki schreef:Goedenavond.
ik heb 2 foto's van Indoctro gemaakt.
Hij was voor zn leeftijd best nog fris / stout
ik zal de foto's even plaatsen hier.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik ben geen topfotografe, zoals sommigen de foto's maken, maar wou ze wel even met jullie delen![]()
![]()
![]()

Heb zelf een E'tje, Coconut Grove xx uit een Indoctro merrie (telt dat ook?
). Haar moeder (Indoctro x G Ramiro Z) is helaas niet meer bij ons. Verder hebben we nog een 5 jarige Indoctro x Ahorn die momenteel zadelmak wordt gemaakt.
https://youtu.be/ODCBm5tfs-M tweed keer mee en eerste keer buiten

)

) We hebben haar beleerd en in 2013 heeft ze een Zavall merrieveulen gekregen. Ze heeft veel tijd nodig gehad.. Ben in maart en april 2014 2x in de B dressuur gestart en onderling een keer B springen. Daarna helaas qua drukte en werk niet meer voldoende kunnen trainen om haar te kunnen starten en met m'n huidige stage toen in zicht hebben we besloten haar weer te laten insemineren. Ben idd van plan na dit veulen weer lekker met haar te gaan starten. We willen haar nog een keer voor de keuring doen.
maar ja die staat dan ook niet hier aan huis.
Indoctro x Kannan (hier was hij 1 en hadden we hem net weggebracht). Loopt momenteel in de hengstenweide bij de Doniahoeve in Burdaard.
Ik heb ook nog nooit TREC gedaan, maar lijkt me wel tof en erg leerzaam.