Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Silly1972 schreef:Die Unaniems zijn ook wel clowns he! haha

Sneeuw88 schreef:Hmm hier niet zo denderend. Aan de longe en pessoa loopt ze superfijn te sjouwen, is ze ontzettend braaf en lekker los. Maar als ik er op zit loopt ze af en toe super, maar als het moeilijk wordt loopt ze over de buitenschouder weg.. (altijd vanaf volte richting bakrand zegmaar, dan wil ze ineens niet buigen). Beetje probleem
nacho_lein schreef:![]()
Nog de beste wensen iedereen!!
Andamoon: Ik heb geen idee! Zal tzt wel een keer wat info komen denk ik?
Hier druk druk druk met de studie. Ondertussen Drummer een beetje klaar proberen te krijgen voor de crossen van aankomend seizoen. Maar zit zelf niet echt lekker in mn vel, druk met de studie en andere paard die ook hoognodig weer wat harder aan het werk moet, dus alles op z'n chill stand hier en blij zijn met de kleine stapjes vooruit die hij maakt. Hij wordt gelukkig al wel wat soepeler en begint volgens mij weer wat lekkerder in z'n vel te zitten
Hoeist verder met iedereen?
Overigens: Misschien weten jullie nog iets: Vriendinnetje van mij is op zoek naar een fijn eventing paard. Eentje met wel wat ervaring in de cross, of een fijne save springer. Niet al te veel geld, en zo max 8 jaar oud. Iemand?
met losrijden nog wat rodeo gehad, maar in de proeven heel braaf.
toch maar even auto langs de kant en kijken.. Zat meneer op z'n reet
maar deel van de kap was los, dus eerst maar versterking gebeld..
was opzich iet ver meer van huis, dus kap vastgezet met longes en spanbandjes.
halster los gemaakt en hij krabbelt gewoon zo naar buiten, kijkt een keer om zich heen, ziet gras en gaat staan vreten