O oke en nee dat lijkt met niet echt een goed idee. Maar staan ze in de buurt van Heerenveen dan zou ik misschien wel even kunnen komen kijken naar je paarden als ik niet hoef te werken.
Rhea
Geplaatst: 24-09-12 13:39
Ze lopen bij de Burd, dan op de Veenhoop. Ik wacht tot half oktober want dan komen ze van het eiland (Grou) af. De Johnson uit Nalanta is er dan ook nog, die wordt de week erna opgehaald!
joehoe! wel even wachten tot volgend jaar dan he Dan doe ik ook mee hoor...we zullen tegen die tijd wel zien of het een" blij dat ik vlieg "meeting wordt maar zolang het gas en de ho er op zitten ben ik van de partij hoor
Kajanus
Geplaatst: 26-09-12 15:07
Rhea schreef:
was eigenlijk een houston meeting
nu zelfs een johnson x houston meeting haha
maar dat is een lang verhaal
En ja volgend jaar maar een keer een meeting organiseren en dan met Theo Hanzon een clinic organiseren met Zhivago er zelf ook bij..
oe spannend mychamp ben wel benieuwd naar nieuwe fotos hoor Vanavond gaan we afscheid nemen van de mama van mn zhivago bah wat is dat moeilijk Gelukkig heb ik haar dochter nog nu hopen dat die wel gezond blijft.
Ajesca; Vreselijk om voor die keuze te staan, je meissie zal nu geen pijn meer hebben! Veel sterkte!
Zhivago meeting...leuk idee
Flor is afgelopen week fel vermagerd. Hij is anderhalve week terug naar huis gekomen maar tierde hier niet echt. Het klikt ook absoluut niet met mijn ander paard en hij had moeite om zijn plekje te vinden. Liet vaak zijn hooi liggen, gras en brok at hij wel maar werd elke dag zienbaar magerder. Gister ochtend zag ik dat zijn hooi vol proppen lag. De DA is savonds's geweest en constateerde dat hij op zijn onderste tanden haken had. Behoorlijk veel. Zijn wangen lagen langs beide kanten open en op zijn tong stond een enorme bult. Er is ook gelijk een wolfstandje getrokken. Hij eet nog wat moeilijk door de wondjes maar hij eet gelukkig weer zonder pijn.
Thanx allemaal ja de keuze is echt vreselijk maar ben er sinds ik gebeld heb om een afspraak te maken nu toch steeds meer van bewust dat we echt alles gedaan hebben om haar weer op de been te krijgen maar helaas heeft het niet mogen baten. @ spikkel: Jeetje balen zeg het arme puppie Hopen dat hij snel weer lekker in zijn vel komt te zitten.
Sterkte ajesca! Mijn vosje gaat goed! Gisteren heel goed, vandaag vrij lui voor m'n been, ze had niet zo'n zin.. Rij normaal ook geen 2 dagen achter elkaar maar ben tot en met maandag weg dus moest nog even rijden. Ze gaat ook steeds beter galoperen nu
MaximEnMarit
Geplaatst: 27-09-12 20:15
Hoi, mag ik mij ook melden. Sinds mei 2012 ben ik ook een trotse eigenaar van een nakomeling van Zhivago. Het is een ruin genaamd Enjoy Pleasure (http://www.horsetelex.nl//horses/pedigree/579723). Hij is ongeveer 1.70m groot. Tot nu toe is hij super braaf. Groetjes Marit
Ik heb ook nog een kort filmpje van vorige week woensdag op club les. hij keek nergens van op of om.
Spruit
Geplaatst: 04-10-12 20:55
Leuk! Hij ziet er echt super braaf uit, loopt al heel netjes in de rondte.
Mijn merrie gaat ook heel fijn, maar ze is zoooo hengstig. En mijn ruin denkt dat hij hengst is Maar als ik m'n been er gewoon af hou en gewoon even doorpak is ze met rijden echt geweldig. Alleen in het land... Ze is zo onrustig dat ik er zelf onrustig van word haha.