Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
)
ze waren dus weer in 4 wedstrijden door het M1 heen, echt super.
. Het is een springpaard denk ik

[/quote]
, je rijdt hem super netjes.
Balen van je val! Voel je er nog wat van?
Laden enzo ging dus zaterdag ook prima, ze was thuis wel wat meer gespannen want ze was al gevlochten enz. dus ze wist wel dat ze mee moest
. Stond er mooi in een kwartiertje op. Terugweg liep ze zo in 1x erop, nog beter dus! Rijden zelf ging ook fijn! Moest in de 1e proef erg lang wachten voor het aanmelden bij de jury, daar kwam ze wat door in protest omdat je dus buiten de ring moet blijven en ik dus telkens weer om moest draaien omdat ze niet stil wilde staan bij de juryauto. Daardoor hadden we in de 1e proef veel verzet, ze wilde telkens aangalopperen en omhoog komen
Gelukkig 2e helft van de proef beter en na een paar 2en en 3en in het begin van de proef toch nog 171 punten. 2e proef ging een stuk beter! Nog een paar fouten, maar toch 2e met 195 punten! Helemaal niet verwacht! Al met al dus een super dagje! 

. Maar sta voor andere opties ook open hoor
.

Gaat snel zo! Wat start ze ookweer?
Mits het idd niet te ver weg is. Zoals jullie weten is die van mij niet de makkelijkste op de trailer