Snap er niks van als ik bij de uitslagen kijk van de 12e zie ik er de 11e boven staan en dat is dezelfde die ook bij de 11e staat in de agenda. Misschien is er dus nog hoop op nog een Unaniem.
Yes, maar dezelfde Unaniem in die in de dressuurrichting is doorverwezen staat ook op de lijst doorverwezen springhengsten van de 11e. Dan zijn er straks twee in den Bosch.
Die Unaniem x goodtimes is naar de 2e bezichtiging door verwezen en die Unaniem x glorieux is zowel naar de 2e bezichtig spring als dressuur? en dan heb je geloof ik oo nog een 3e bezichtiging en als ze daar allemaal doorheen zijn, zijn ze ggk dekhengst?
Vorig jaar ook twee waarvan 1 zelfs aangewezen maar die is niet door de verrichting. Ik heb ze gezien. Ik vond de Unaniems als hengst best wel jeugdig in vergelijking met de anderen. Er waren er bij die al veel meer hengst waren als je begrijpt wat ik bedoel.
De mooie Unaniem X Glorieux is dus in beide richtingen (dressuur + springen) door naar de tweede bezichtiging kibits ? Geweldig vind ik dat ook omdat onze Uananiem merrie (Unaniem X Armstrong) als ze straks Z springen is en Z dressuur is dus een sportpredikaat dressuur en springen heeft. Dus kun je stellen dat meerdere Unaniems allround zijn en dat vind ik geweldig !
Vanaf hier ook hele fijne feestdagen! Dat 2013 maar een topjaar mag worden!
Drummer gister mee gehad naar les. Wat een droplul. Overal keihard voor wegrennen (was grondwerk) om vervolgens als een doodvogeltje te blijven staan: was dat nou eng Was iig leerzaam!