Op stal is de niet te genieten naar Tienus toe, mevrouw trekt een rotkop om te laten merken dat ze haar NZ deken binnen niet op wil hebben.
En tegen mij is ze poeslief, zelfs knuffelig. Ze is helemaal niet knuffelig aangelegd
Achteraf baal ik een beetje dat ik haar onder deken heb gelaten, ik had gerekend nog tot begin januari door te rijden, maar daar is eigenlijk niets van gekomen, en om haar nu in die plensbuien zonder deken naar buiten te doen, lijkt me geen goed plan. Een verkouden kunnen we op dit moment niet gebruiken.
Ik wist dat drachtige paarden nog zo hard en plat door het land kunnen scheuren, in de sprint is ze altijd al sneller geweest dan Tienus maar dat blijft ze nog steeds.
Tja, het bloed zullen we maar denken.

Downhill, wat is er met jou gebeurd, ik signaleer je niet meer bij dit topic. Moeten we ons zorgen gaan maken?

Wat lief dat jullie aan mij denken
. Vanacht mijn pc uit gedaan om 01:20 uur. Vanochtend weer vroeg op omdat de wind langs onze slaapkamer aan het gieren was.......
Dat overwerken is hopelijk over een maand afgelopen en dan kan ik weer rustig gaan bokken. Nu log ik soms even snel in, tuur snel even bij mijn favoriete topics en dan moet ik weer verder werken. De Belgische eigenaar van mijn vorige paard vroeg ook al waarom ik niet reageer. Maar er is niets om jullie druk over te maken hoor. In tegendeel
Of ik ga jullie gewoon allemaal PB-en want het heeft niets te maken met onze TOPPER SYDNEY... En dan krijg ik het op mijn brood dat ik off-topic ben
worden als mijn pc het zou begeven. Regelmatig moet ik mijn toetsen Ctrl - Alt - Delete, gebruiken omdat ie weer vasthangt. Het wordt dus tijd om een goede nieuwe pc te kopen met zware capaciteiten (en VEEL fotobewerkings programma's erop)