Mens schreeuwde zo hard dat m'n paard er helemaal gek en heet van werd, ging alleen maar harder en harder dus toen dacht ik ook, hou er mooi mee op..
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Mens schreeuwde zo hard dat m'n paard er helemaal gek en heet van werd, ging alleen maar harder en harder dus toen dacht ik ook, hou er mooi mee op..
als jij de rem van je fiets indrukt ken je ook trappen wat je wil maar kom je niet vooruit.
soms hou ik door haar voorwaartse drang mijn been er teveel vanaf terwijl ik dat eigenlijk niet zou moeten doen. Lastig!
zelfs een quad en een auto met veewagen deden hem niks .. Wordt hij dan misschien toch nog verkeersmak
gisteren is een vriendinnetje langsgekomen om foto's te maken, ze heeft 'm voor het laatst gezien toen ik hem nog niet zo lang had. Ze vond hem zo positief veranderd, echt leuk om te horen
Fancy kijkt sinds we op prinsenstad staan ook eigenlijk nergens meer van op (ja kleine domme dingen zoals een schaduw BRR ENG!!) maar tractoren/verkeer/trailers/sleepwagen/sproeiwagens is allemaal geen probleem. Vandaag liep ik langs de buitenbak op het pad , gewoon even ontspannen een rondje wandelen. Maar er is wedstrijd op stal dus veel trailer verkeer. Helaas is het pad eigenlijk net wat te smal om elkaar te kunnen passeren en ik liep halverwege en er draait ineens iemand met een trailer het pad op , reed stug door ook. Dus was al te laat met omdraaien en terug gaan... ik moest fancy dus tegen het hek aan parkeren en die trailer er langs laten (met gillend en stampend paard erin) hield wel even mijn hart vast zeg maar
en fancy stond me echt aan te kijken van "oohhh geen probleem hoor baas ik wacht wel ff netjes!"
mensen bijna omver gereden en ook nog een proefje gereden. 1e proef 170 en 2e proef 184.5. Dat springen van luchthindernissen wordt toch niet heel gewaardeerd
.. Maar je hebt evengoed een puntje gepakt
haha nee hoor zonder dollen! Heel erg vervelend , en dan nog vervelender dat er mensen zijn die het gewoon niet snappen. Maar in ieder geval een puntje gepakt!

dus ben benieuwd nu. Heb nog 2 maanden om wat Door te oefenen en dan moet het er maar gewoon eens van komen! Ik ben zelf alleen een verschrikkelijke perfectionist en zenuwenpees wat dat betreft dus zoek meestal wel een excuus om er onderuit te komen. Ben gewoon bang dat het een afgang word haha!