de mijne blijven maar hengstig. wordt er gek van met zijn tweeën al een maand hengstig en nu ook nog een derde die erbij staat te pissen. Gelukkig zijn ze wel gewoon goed te rijden enzo.
Vanochtend is de Veearts geweest. Er was een groot eitje te zien dus meteen naar Marjolein gebeld. Super dat ze het nog allemaal kon regelen, want wij waren te laat. De veearts is nu net weer weg gegaan. Ze hebben een kwartier op mij gewacht voor ze gingen insemineren omdat ik net uit mn werk kwam haha.
El was super braaf deed helemaal niks. zaterdag komen ze controleren. Hopen dat het in 1x lukt!
Spannend! Gaat snel zeg! Liberty staat weer lekker op het land sinds vandaag. Van de week mag ze in de merriebox. Uier ontwikkelt zich vrij vlot. dus denk dat het bij mij ook niet lang gaat duren
Jou merrie ziet er ook goed uit Euforie! En wat is lilith super schattig
Anoniem
Geplaatst: 20-04-15 10:50
Haha dank je. Hoop dat jullie me niet zat worden met mijn foto's enzo, anders moeten jullie het maar aangeven hoor
Gister op 320 dagen!
Vandaag op 321 dagen
En dr uiertje vandaag de dag.
En Eldora, merk jij ook al gelijk verandering in gedrag bij je merrie? Toen Vie gelijk drachtig was... Werd ze zooooo rustig ineens. Ik had de echo om te kijken of het gelukt was,, eigenlijk niet eens nodig hahahaha zo veranderd was ze! Kon niet missen Merk jij ook al iets aan haar?
Liberty was na haar hengstigheid waarin ze was geinsemineerd ook direct heel anders. Veel knuffeliger. Dat is ze nu nog steeds, ze hecht veel meer aan me. Is een heel gesloten paard voor de rest, dus dat verbaasde me wel.
Nog maar even euforie! Wij moeten nog 25 dagen voor het veulen mag komen. En Setteli zit een week of wat na mij. Ben zo benieuwd naar wat alle mam's er van maken.
Haha nee joh, juist leuk die foto's! Nou ik merk nog niet zo heel veel verandering. Eldora is eigenlijk altijd wel heel rustig en makkelijk. De da zei ook al dat ze makkelijker zou gaan worden.