Idd hele gave laarzen! Vind je foto met die hond erg leuk! En de rijfoto's zien er goed uit.
Winola
Geplaatst: 21-07-11 20:42
Ik vind het hier erg stil dus vandaar nog maar een update van deze kant. Sinds 6 weken heb ik een nieuwe instructrice, waardoor we op een hele andere manier aan het werk moeten. Dit ging de laatste week erg goed, alleen denk ik dat ze vandaag erge spierpijn had, want tijdens de les ging ze steeds in de staak (niet aan willen draven en niet voorwaards willen). Was wel blij dat ze het nu deed, want we hebben het goed kunnen oplossen. Morgen maar een dagje longeren en dan zien we wel weer verder.
Niet veel gekletst hier zie ik! Is inderdaad akelig stilletjes.... Iris, vind Otje wel wat weghebben van Zev in sommige trekken. Winola; Matched het nu wel goed met je nieuwe instructrice? Even twee dagen terug naar de ontspanning en dan kun je weer verder trainen. Is ook een belasting inderdaad op de spieren.
Ik heb me gisteren een zware training gehad. Echt heel goed op mezelf gelet en zeker met de les van Fourage wil ik er goed aanwerken. Dus zorgen handen goed voren houden, niet onbewust tegenwerken, links loshouden, tussen twee benen, goed op de zit terug, actief van achteren houden, bergop ,etc. Al die kleine dingetjes bij elkaar in verschillende oefeningen. Vince vind dit natuurlijk ook moeilijk en ging op 1 manier zich onder uit werken; langmaken en duwen. Verstand op 0 en proberen te ontspannen en hem zelf te laten dragen. Na half uur ploegen en zweten en consequent te zijn met alle hulpen liep hij te dansen. Het was wel ontzettend moeilijk om dat gevoel te behouden en het moet nog beter, losser en gedragender maar voel al dat we weer een heel stuk verder zijn. Appuyement en Travers doet hij nu goed, nu alleen zijn aanleuning stiller houden. We waren beiden zeikenat van het zweet en kapot maar voelde me wel voldaan. Ben benieuwd of dat we het vandaag sneller kunnen oppakken.
Ik zie weer mooie plaatjes en video's voorbij komen! Goed bezig allemaal!!!
Maar even een korte update!
Tim loopt heel fijn, steeds scherper aan het been en heel flitsend! Moet wel zeggen dat ik het zelf verrot moeilijk vind ! Maar het nivo is dan ook voor ons allebei nieuw... Ben vorige week toch nog even gestart op vreemd terrein, ging heel goed op wat rij foutjes van mij na... 193 en 200 punten, geen scheutige jury maar ik ben heel tevreden! De galop ging in de eerste proef nogal de mist in... Ik gaf iets teveel been in de uitgestrekte galop en dat werd dus een explosie! En daarna was het moeilijk de galop weer goed te krijgen. De tweede proef was beter maar minder spectaculair!
Dit weekend gaan we lekker een parcoursje bouwen en springen!
Laurie
Geplaatst: 22-07-11 15:22
SaskiaKur schreef:
Vertel over de Jazz!
Ze was het helemaal. Helaas is ze door iemand anders gekocht, wij waren de tweede kijkers dat weekend en hadden dus niet de eerste keuze. Heel zuur maar het is niet anders...
Wat zonde!! Inmiddels niet naar andere wezen kijken?
Laurie
Geplaatst: 22-07-11 15:27
Misschien dat we dit weekend naar een andere gaan kijken, maar dan voor mij. Kwam vorige week per toeval een waanzinnig fijne merrie tegen op YouTube en sinds gisteren staat ook zij te koop. Heb het filmpje vandaag al wel een keer of 10 bekeken. Duimen jullie mee...?
Dat soort dingen vind ik ook lastig hoor, 1978. Maar het gaat dus verder wel goed?
PB Saskia.
1978
Geplaatst: 22-07-11 15:39
Het gaat echt heel goed!!! Vind het alleen wel eens moeilijk nu er steeds meer "knopjes" opkomen om de juiste te pakken en niet allemaal te gelijk...
Ik heb altijd jonge paarden zadelmak gemaakt en naar L nivo gereden, dat is voor mij gesneden koek! Maar het nivo waar ik nu voor train is toch wel echt heel anders, veel preciezer zeg maar... Maar dat maakt het zeker niet minder leuk!!!