Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Maar daarbij ook een supergave neusriem!
(geen glitters, geen kleurtjes enz...) Zijn ze met zn 3en opzoek gegaan en heb ik deze neusriem erbij gekregen, hoe gaaf!? 

Maar even gaan stappen over het terrein en in de bak, maar eenmaal in de bak nam ze de benen en heeft als een malloot rondgerend... Daarna weer op stal met een flinke portie hooi, maar eigenlijk geen hap genomen in de tijd dat ik er was.
maar ach schoon gemaakt en snel naar de wedstrijd gegaan. Kon nog net even parcours verkennen en even inrijden. Ze deed het voorbeeldig tussen de racende niet altijd oplettende andere ruiters/amazones.. Eerste rondje nog veel spanning en 1 sprong bijna uit stilstand, paar hoge wappers maar ze gaat mooi door, haar wil is echt een 10 waard. Tweede rondje mooi vanuit een rustig galopje begonnen en nu bleef ze ook mooi galopperen...1 balkje en dat vond ze niet leuk, meteen reactie de sprongen daarna nam ze ruim.

Maar naar mn oude stal had ze dit niet zo heftig, vandaar dat ik zo verbaasd was haha Myca schreef:B, dus dat stelt niet zoveel voor.
Ik was eigenlijk gestopt na 1 winstpunt, omdat ik toen mocht springen. Maar op aandringen van mijn stal-houders heb ik toch de draad weer eens opgepakt.
De gedachte was: 'Als je 1 wp kan rijden, dan kan je er ook wel 10 x eentje rijden.'
Dan is in 1x3 natuurlijk erg leuk.
We zijn helemaal geen dressuur-combinatie, meer allrounders.
Ik heb nu nog twee dressuurwedstrijden in de planning en een TREC wedstrijd, een WE clinic en een crosstraining.
met als doel om misschien mee te doen aan jonge paarden wedstrijden.