)Je punten in de 2e proef zijn toch heel mooi. Goed gedaan hoor!!!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

jammer genoeg kan je dit op een echte wedstrijd niet, ja keertje linksom en rechtsom en starten maar…
Aanspringen rechtergalop sprong ze in kruis aan (kreeg ik een 7 voor aansprong??! Str*nt in de ogen gok ik) corrigeer haar voor de volgende volte en ook daar kreeg ik een 7
Soit had 192punten en amper 9de plaats van de 13 deelnemers, eerste had maar liefst 223 

100kg is niet niks!
Maar hij ziet nergens wondjes, mag ik zeggen dat ik me nu niet op mijn gemak voel?
Hij zegt dat hij ze goed gecontroleerd heeft dus zal ik hem maar geloven...
dus gok dat ze volle vaart op het draad is afgelopen laatste mm alles heeft dicht gegooid.. Dat het maar snel 16u30 is
Maar bon moet de papa vertrouwen
Heb hem echt tig keer aan de telefoon gevraagd ben je zeker? Binnenkant benen? Hals? Hoofd? vlak boven de hoeven? Hij zei evenveel keer neen, niets te zien
zo heeft hij ze ook gisterenochtend eten gegeven, kom ik 's avonds op de weide en zie ik een wonde in de mondhoek en die had ze zondagavond niet
Weet wel dat ze een erg gevoelig velletje heeft, maar dit is niet door het rijden gekomen, want zou ik echt wel gezien hebben tijdens het afzadelen.. Gok dus verkeerde plant gegeten ofzo. Vanavond checken of ik er wel mee kan rijden, brokkenpiloot
( En wil stiekem gewoon graag ook mee kletsen!)
Wat een reus zeg!
maar dat kan je blijkbaar best hebben 
Vind het altijd heerlijk rijden als ik maar iets hoef te denken en ze weten het al
Vanaf nu insmeren zodat ze er helemaal uitziet als een arabier 
doen we dus maar niet
Vertel eens wat over zijn karakter!
Er rijden steeds trekkers langs de bak, dus maar even zien of het dan wel wat wil haha. Xsander schreef:Welkom Vilouma! Je rijd nog geen wedstrijden zie ik in je onderschrift? Wel een grote zeg, met een mooi koppieVertel eens wat over zijn karakter!
Ik smeer mijn paard ook altijd in met vaseline bij zijn mondhoeken, die zijn in sommige periodes heel droog!
Ga zo even paardrijden, ben vandaag vrij van schoolEr rijden steeds trekkers langs de bak, dus maar even zien of het dan wel wat wil haha.
Wel lekker dat je hem nog wat tijd gunt.
(is nl niet zo klein)