Nakomelingen van Zhivago (Krack C x Jazz)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

EL4a1990

Re: Nakomelingen van Zhivago (Krack C x Jazz)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-12 17:23

Mijn Zhivago komt nu erg nuchter over maarja is pas 2 jaar he :P heb dr nog niet veel mee gedaan.
Heb wel na 2x de vliegendeken er voorzichtig opleggen hem er afgelopen keer op 'gegooit' en ze rilde wel een klein beetje maar bleef braaf staan :)

Wat een mooie foto's weer!

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 12:41

Eclipse is nog steeds erg braaf ze rijden al in de 20 x 60 bak en het is zo opstappen en wegrijden.
Hij is mooi voorwaarts en nu alleen nog wat in de krul en ze kunnen zo een proefje starten :-)

mychamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 16:34

Gaaf hoor Kajanus, hier hetzelfde verhaal. Ik denk dat ik morgen ook al los kan en heb er twee keer opgezeten. Ze is zo super braaf!

eldora1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 16:49

Citaat:
Bedoelen jullie Don Zhivago?

??

ajesca123

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 19:26

Wat een knapperds komen er weer voorbij :)
Mijn boef is weer lekker aan het groeien en ze ziet er goed uit al zeg ik het zelf :)
Binnenkort maar weer eens kijken of ik wat mooie plaatjes kan maken.
@eldora nee het gaat om de goedgekeurde hengst Zhivago krack c x jazz

Frenka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-12 20:31

Hoorde van de dierenarts dat de Zhivago's door de regel heen braaf en nuchter zijn.
Toppie toch!

eldora1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 20:14

okwwee

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-12 20:19

als ze maar wel voorwaarts is want net zo'n luierik als ik nu rij wil ik niet meer hoor :P

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 20:22

Mijne is 10 minuutjes lui en nukkig, dan bokt ze soms nog wel wat naar mn been, maar daarna is ze overtuigd en wil ze wel aan het werk, dan hoef ik mn been er maar aan te leggen en ze reageert. Ze is idd wel heel erg nuchter, ze loopt overal zo langs zonder miepen.

Frenka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-12 13:34

Die van mij doet het echt heel fijn, ben onwijs gek met dat beestje.
Vandaag weer eventjes wat dressuuroefeningetjes en stap/draf/galop in de bak gedaan, want madam had energie voor 10. Wat doet ze dat fijn. Heb vandeweek het veelzijdigheidszadel omgewisseld voor een dressuurzadel en dan lijkt het net echt met zo'n dressuurzadel erop. :P

mychamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 10:53

Onze Gio is echt groot !!! Niet normaal. Hij is gewoon groter dan een van de twenters waar hij bij staat. En hij is echt heel dik. 1 oktober komt hij naar huis dus mag hij een beetje op rantsoen haha. hij is wel nog geweldig lief, komt zelfs nog steeds aangerend als wij er zijn. Geweldig paard.

De zwarte doet het ook heel fijn. Ook zo'n lief paard en nergens van onder de indruk. Kan zo opstappen en wegrijden. Ze is ook heel lenig. Super fijn paard!

mychamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 08:17

Ik heb een filmpje gemaakt van de zwarte, manmanman wat vind ik haar cool haha. Zal hem straks eens uploaden als dat kan.
Ik hoop nog steeds dat ze mee kan naar Varsseveld, maar het is wel nog slinger de slinger natuurlijk. Dus ik ga even mailen of dat mogelijk is. Heb toen met mijn andere paard ook wel paarden rond zien lopen met bokriem haha.

Frenka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-12 08:49

dus de rooie is een beetje te dik. :D Fijn dat hij het goed doet.
Filmpje van de merrie ben ik nieuwsgierig naar, gauw uploaden dus. Wat is er in Varsseveld te doen? Geen IBOP toch?

Die van mij is sinds deze week officieel PROK *\o/* , ben ik toch wel erg blij mee

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 11:43

Super Frenka, gefeliciteerd!

Als je in Varsseveld start moet je wel even een seintje geven hoor Champ, als ik het red kom ik graag even kijken. :D

mychamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-12 19:37

Zeg maar een beetje veel te dik haha, maar goed, 1 oktober komt hij naar huis en dan mag hij op rantsoen, dikke vetso!! Maar groooooot, dik 1.60m...
Als ik er nu een zadel op zou leggen en aan zou rijden zou niemand me raar aan kijken. Hij is al best af!

En die zwarte is echt een genot om te rijden. Zoveel lossigheid, lenigheid en power. Ben nu bezig met het filmpje maar weet niet of het me gaat lukken!
En Varsseveld is volgende week, dus even kijken hoe ze deze week loopt, ze is namelijk nog wat schraal en dikker voeren als ze net in training komen is altijd een beetje lastig.
Maargoed, over haar beweging valt niet te twisten, al zeg ik het zelf. Maar ze is ook nog wel echt groen, dus ik weet niet precies wat ze willen zien.

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 21:32

Ik ben zaterdag weer even aan de slag geweest met mijn merrie :)
Heb na een tijdje het hoofdstelletje weer eens aangedaan, kon hem zo over haar oren doen bleef gewoon staan. Denk dat ze nu 1.72 is!!! echt al groot joh...

mychamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-12 23:26

Dat is behoorlijk zeg!!
Hier wat foto's van mijn totilas in pre

Ze doet het echt fijn. Waarschijnlijk ga ik dus wel zaterdag Laurie.
Helaas onduidelijk, maargoed, krijg je toch een beeld.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Galopperen doet ze eigenlijk net zo goed als draven!! En stappen eigenlijk ook. Al bij al ben ik er echt blij om.
Ze is dus alleen nog wat groen, wat logisch is na een maand training. Ben benieuwd hoe ze zaterdag op de entourage reageert.
Eigenlijk wil ik graag starten deze winter maar het is even afwachten of ik haar nog iets of wat stabieler krijg. Ben benieuwd!

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 08:42

Wauw gaaf beest zeg! Ben benieuwd wat ze ervan zeggen.

Mijn Zhivago loopt ook super! Ze is de laatste weken goed bij de les en super werkwillig. Vooral in draf is ze erg goed, schakelen gaat super, echt heel fijn!

Frenka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-12 08:55

Dat is een hele gave Champ!
Lets; fijn dat jouw dame t ook lekker doet.

Hier eigenlijk hetzelfde verhaal. We doen nog niet zoveel, maar wat we doen voelt fijn aan.

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-12 09:23

Wat een mooie foto's :) en wat een achterbeen zeg!!! hoop dat de mijne ook zo wordt. als ik nou minder uren kon gaan werken kon ik eingelijk wat meer uur in mijn knollie stoppen (doe dr nu eigenlijk te weinig mee)

xspikkelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 21:45

Knappe dame champ, toont erg mooi onder het zadel :D
Flor komt zaterdag naar huis. Kan hij meteen een kam-poets-knip-beurt ondergaan. Kan hij wel gebruiken na een zomer op het land. :j

ajesca123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-12 21:54

Gaaf dier hoor champ!
Hier vandaag voor de fun even schriktraining gedaan met alle paarden :)
Mn kleine smurf ook maar even gepakt en de nauwe doorgang met slingers en balonnen vond ze geweldig en ze moest ook even proberen of je die dingen op kon eten }:0
Over het zeil vond ze toch nog een beetje te spannend maar uiteindelijk stond ze er met 2 voeten op te schrapen dus volgende keer gaat ze er vast wel overheen.
De parasol vond ze helemaal niet vreemd maar dat komt vast doordat onze achtertuin inclusief speeltuin van de kleine aan de bak ligt dus ze is wel wat gewend :')
Ben dus erg trots op mn guppie *\o/*

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 00:07

wow champ, wat een gaaf dier!!! Heel veel plezier er mee, maar dat zal vast lukken!

De Zhivago van mij is overigens vorige week verkocht en begin deze week goedgekeurd. Ik ben heel benieuwd hoe hij het zal doen.

Iedereen veel succes met jullie Zhivago's!

Kajanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 10:14

Gaaf dier Champ wat een achterbeentje..
Super Conn dat hij verkocht is gaan ze ermee naar de HK?

Onze Clips doet het ook goed ik heb wel mooie foto's maar die staan op de andere computer dus die komen nog wel een keertje..

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-12 15:55

Ik ben ook weer even bij mijn merrie geweest :) heb haar het hoofdstelletje weer in gehad en heb haar aan het halster even gelongeerd (voor zover je het longeren kan noememn) en ze is zoo braaf!