Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
messica schreef:Maar ja groeit wel weer aan!!
Downhill schreef:
Spannend dat je nu met hem gaat springen. Wat zei je instructeur van je jonge Sidney? Hou je deze voor jezelf of wil je deze Sydney verkopen?

Knooopje:
) Zijn er nog dingen die je wilt verbeteren of is Whatje er KLAAR VOOR? Hoe is het verder met Kel? Duurt ook niet zo lang meer....
Ook nog maar eventjes voor je C....... Ben je je merrie al aan het "trainen" voor flitsers van de camera? We verwachten op z'n minst toch 25 foto's van C.......
Is jouw kleine dreumes nog "aan de wandel" geweest?

En hij vindt het maar wat leuk dat er een veulen komt, en als er een koets is, gaat hij ook mee het bos in.
) Ze heeft gisteren een koliek aanval gehad..iets minder leuk nieuws dus!! We hebben de dierenarts erbij gehaald en die heeft haar er wat voor gegeven. Gelukkig ging het vandaag weer een stuk beter!! We hebben haar op het moment s'nachts op stal staan en overdag buiten, en we willen haar vanaf ongeveer april de hele zomer in de opfok zetten. Ze is op stal vanaf de koliek gisteren wel heel druk, vooral als je ervoor staat en het bovenste hek van de stal open hebt dan doet ze heel druk en elke keer staat ze een beetje te steigeren en te graven van laat me eruit!! Terwijl ze juist heel erg rustig is normaal op stal, ze staat bijna altijd op rust en is gewoon heel cool!! Beetje vreemd dus maar misschien dat ze toch nog wat last heeft van haar buik!! Als ze er eenmaal uit is is het net een ezel, we hebben vandaag geoefend met een plastic zak en zijn er mee over haar rug gegaan en tussen haar benen door en dat gaat dus allemaal perfect!! Even aankijken dus hoe het gaat op stal!! Hoe groot zijn jullie Sydney's eigenlijk?? Die van ons is denk ik al wel 1.60m zo ongeveer en dat voor een 1.5 jarige!! Iemand een idee hoe groot ze uiteindelijk gaat worden??
knooopje schreef:mijn sydney is nu ook 165 ze zeggen dat merrie's niet veel doorgroeien ruinen wel dus whatje word vast nog wel groter.
ik heb nog een ruin en die kocht ik toen was hij 164 en net zo oud als whatje nu.
nu een jaar later is hij 167!!