Ik probeer [***] ook naar huis te doen na de proef en dan terugkeren (als het niet te ver is) maar helaas die staat soms 7uur!! Op de camion.. Wel met hooi dus hij kan eten, maar soms is het niet anders.. Mensen lachen ook soms met mij als ik hem weg doe naar huis, zeggen ze exact hetzelfde als tegen jou! Maar hij kan het goed genoeg en is gewoon rustig dus waarom dan laten staan zo lang als het ook anders kan! Ik begrijp je gevoel
zijn de wedstrijden dan zo ver weg dat je niet heen en weer kunt of..? Ik heb geen idee hoe dat bij jullie gaat
hier heb je in de omgeving (zeg maar in een straal van 15km) zo 10 plekken waar je kunt starten!
ben ik nou zo lastig?
je wil je paard toch liefst zo snel mogelijk van een trailer afhebben? Moet er niet aan denken om me paard een paar uur op de trailer te laten , denk overigens ook dat fancy dan wel de boel echt afbreekt maar toch , braaf of niet , het is en blijft niet fijn.
Dus nee ik zou jouw niet lastig noemen!
maar gelukkig kende ik daar iemand en zo via via is het toch gelukt.. En het is het beste wat me op paardrijvlak ooit is overkomen!! Ik denk soms sh*t waar was ik vroeger mee bezig
moeten we even kijken wat een leuk idee is .. staat hij nog bij van Uytert ? ( schaam me helemaal een beetje dat ik eigenlijk geen idee heb hahaha ) Anky heeft hem altijd gereden toch .. maar of die nou het leuk vind dat we daar komen ....
)