Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nynke1 schreef:Ik heb een Anatomica zadel voor Evitha. Fijn zadel! En laatst een nieuw zadel laten maken voor m'n andere paard (Zadelatelier Schutte). Was leuk geweest als die ook goed gelegen had op Evitha, maar ze gaat voor kreupel lopen met dat zadel...Wat voor zadels hebben jullie?

lizzy1 schreef:Yup heeft Evitha ook. Heeft wel wat vind ik.Hebben jullie Voicjes ook van die zwarte vlekjes bij hun witte voetjes net als Voice? Ik zie nl dat hij dit vaak doorgeeft. Die van ons heeft dat ook.
.
lizzy1 schreef:Hebben jullie Voicjes ook van die zwarte vlekjes bij hun witte voetjes net als Voice? Ik zie nl dat hij dit vaak doorgeeft. Die van ons heeft dat ook.
Geen idee, maar is echt niet normaal. Als ik mijn zadel niet zelf verkocht krijg, ga ik proberen hem om te ruilen bij de zadelmaker van mijn instructrice... Maar hij heeft dus best een poos met een te krap zadel rond gelopen. Zo braaf van hem dat hij toch zijn stinkende best voor me heeft willen doen. Helaas ontdekte ik het daardoor wel te laat, dus nu heeft meneer weer een kneuzing op zijn schoft. Nu weekje longeren en dan weer erop! Hopelijk loopt hij dan weer beter!