Ze loopt als 2jaar nu bij 2 jaarlingen, waaronder haar broer, en als je moet gokken welke een jaar scheelt met de rest, denk je dat het haar broer is. Dus de merrie geeft ze ook gewoon zoals ze zelf is, zie je ook aan haar veulen van dit jaar.
We wouden Everdale gaan gebruiken op een United-merrie die we ook hebben, die is niet veel groter dan de andere maar fokt wel groot. Dus dan kan ik vergelijkend onderzoek voeren
Dat zal alleen hopelijk voor binnen anderhalf jaar zijn want dit jaar niet gelukt!Knappe merrie Yvonne! Die van jou is veel meer paard dan die van ons al

Weet wel dat hij hengst is (wil wel eens hinniken en kan zich groot maken), maar dat doet hij in zijn 'vrije tijd' of nog wel in een nieuwe omgeving maar blijft dan goed volgen. Hij stond tot nu (nu staat hij op de stal waar hij verder beleerd wordt) in een groep hengsten en gewoon naast de merries. Je kan hem makkelijk begeleiden en wanneer je met hem bezig bent is er ook geen aandacht voor de merries. Hij stond toen ook bij het draad naast de merries (zat een sluis van zo'n ruime meter tussen) en als ik hem dan roep komt hij ook direct braaf weer terug naar mij. Hij is heel erg mensgericht en houdt van aandacht! 

Hoe groot is ze?
Ik daar de wei door met een sleutelbos maar lopen deze ze niet