Carrera's hengstigheid zou eraan moeten zitten te komen, even afwachten en dan wordt ze weggebracht
Ine23
Geplaatst: 10-04-15 11:11
Wat leuk die drachtige merries!! Ik vind sooty ook erg mooi, maar snap dat je een 'echte' valk wil ipv een bijna zwarte . Maar donker valk is wel heel erg knap
Jammer Cubalibre, heb wel al gezien dat je een erg knap nieuw paard hebt daar! En hij vindt zeker wel een goed plekje, zo'n leuk dier .
Weet je wanneer deze valt voor het RBP, Marjolein? Of doen die geen veulenkeuring? Ik heb geen eigen vervoer dus zou wel heel wat geregel zijn, maar als je denkt dat er iets positiefs te rapen valt, valt het te overwegen .
Ben heel blij met mn paardje hier (die als het meezit een dezer dagen geinsemineerd zal worden) maar dat maakt t loslaten van mn maatje in NL er niet makkelijker op....
Hij is iig vandaag geruind... Nu helen en dan de volgende stap: beleren....
Daarna kijk ik wel weer even verder, mss kan hij nl als ruin zijnde wel terug de groep in maar dat ga ik ergens volgende week maar eens overleggen. Word vervolgd iig...
Paint_Lover
Geplaatst: 12-04-15 14:27
Vandaag deze foto gekregen, hij word weer echt goud en die nek !!!
Super bedankt voor je openheid. Mijn dochter heeft momenteel een grote b pony waar ze met zo'n 4 jaar uitgegroeid zal zijn. Vandaar mijn vraag. Wij hebben thuis meerdere paarden en genoeg ruimte om er eentje op te fokken (doen we met onze paarden ook altijd). Vandaar mijn vraag. Fokken is gokken en als je er eentje koop weet je wat je krijgt. Ik ga eens om me heen kijken deze zomer!
marjolein88
Geplaatst: 15-04-15 14:19
Euforie schreef:
Marjolein? Is het mogelijk dat er nog een andere kleurkans zou zijn dan palomino dat jij weet?
Bij een bruine merrie ?
Anoniem
Geplaatst: 15-04-15 14:49
Nee bij het veulen hierboven. Moeder lijkt vos maar het veulen heeft een zwarte aanzet.... Kan dat nog iets anders zijn dan palomino? Nee toch?