het was bij chilli toch wat lichamelijks en we hebben zeker de oorzaak gevonden.
meer info via pb als jullie het willen weten
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mo0wtjee schreef:Wauw wat ziet Celo er goed uit zeg![]()
En wat een heerlijke uitstraling heeft ze toch, vooral die laatste foto
Ik ga vrijdag weer voor het eerst op chilli na onze val..
Vindt het wel spannend, maar heb er ook wel weer vertrouwen in
Haar uitstraling zou je onmiddellijk verliefd op worden

Alvast veel succes
Het zal wel lukken!

En ik blijf me iedere keer weer verbazen hoeveel zij en Orenda op elkaar lijken, erg leuk om te zien.
Daan_Ordeal schreef:Hallo, ik kom ook weer eens langs
Leuke plaatjes van Celo, en wat heeft ze een leuke outfit op de laatste foto! Die wil ik ook voor OrendaEn ik blijf me iedere keer weer verbazen hoeveel zij en Orenda op elkaar lijken, erg leuk om te zien.
Met Orenda gaat het super
Hihi ja vond die deken echt mooi! En had toch nog een deken nodig voor haar
Die is wel maar 220 gram maar er ligt een onderdeken onder
Al mijn dekens zijn van Weatherbeeta, dure dekens maar ze zijn dan ook duurzaam
Heb zeker 3 zo'n dekens
Heb hier ook al andere paarden gezien die ook dat hoofd hebben net zoals Celo en natuurlijk van Rubiquil
Ben blij dat het goed gaat met Orenda
Dat horen we graag!
Nu kan je terug een stapje verder tot je weer helemaal vertrouwd bent
Ik dacht ook eens leuk te doen voor de afwisseling, het heeft bij mij 20 minuten geduurt om hem in de buurt te krijgen
en dan lag de balk gewoon op de grond! Met longeren gaat het nu goed, onder het zadel wel beter maar ik geloof niet dat Daan een springtalent is
) nou was het net eb geworden en dan heb je van die terugstroompjes water naar de zee, nou wist ik wel dat die pony hard kon/ging maar die pony ging HARD
paard van mijn vriendin er achteraan, in 1e instantie ging het nog wel ok stroompje 1 sprong hij overheen
en toen kwam stroompje 2 ( iets breder dan nr1).............volle galop en gewoon ineens linksaf slaan( en dan haaks) Met gevolg dat ik ineens het zand wel erg dicht bij zag komen..........Ik weet nog steeds niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen maar ik zat ineens weer in het zadel ( weliswaar zonder beugels) nog steeds in galop in de tussentijd wanhopig tegen de wind in roepend of ze wilde stoppen, ze hoorde me natuurlijk niet ( de kitesurfers en wandelaars achter mij die hoorde me natuurlijk wel
) Uiteindelijk alles en iedereen weer gestopt en bij elkaar en weer relaxt naar huis gereden( ik met nog steeds bibberende knietjes
)
Hij kan ook hyperventileren ( zo noem ik het maar) als er ineens een stoel extra langs de bak staat die er het rondje ervoor nog niet stond
Aan de andere kant als er paarden helemaal uit hun stekker gaan in de paddocks of de wei ( liggen rond de buitenbaan) bewegen zijn oren niet eens.
Die witte randje op de golfjes zijn echt levensgevaarlijk
Ik heb hem uiteindelijk achterwaarts het water in gekregen om er vervolgens 5 km over te doen om er weer uit tekomen
Nou lijkt het wel een horror buiten rij paard maar dat istie echt niet, het is alleen niet echt een held, maar blaffende honden die uit de bosjes komen, trekkers, rammelende aanhangers enz enz daar heeft hij helemaal niets van. Net als bij het water ingaan, hij gaat niet rennen, steigeren, omdraaien maar met zijn neus boven het water hangen en voetje voor voetje langs het water heen en weer schuifelen en een grote stap naar achter als het per ongeluk zijn hoeven raakt
Met mijn meisje gaat het ook goed 
Echt wel leuk om te zien. Je haalt ze er echt zo uit hé 
Ze mochten in de weide en vonden dit erg leuk! 

Het heeft wel iets