tienus63 schreef:tienus63 schreef:Momenteel heeft Vicky of last van het veulen of last van een lichte koliek. Ik denk het eerste. Het ziet er in ieder geval niet verontrustend uit en wat koliek en Vicky betreft ben ik helaas ervaringsdeskundige.
Het was de kleine Sydney![]()
Ze heeft wel 20 cc colosan gehad, ik had de DA niet gebeld omdat het er niet echt als koliek uitzag.
Ook al heeft ze haar hele box omgespit.
Ze knabbelt ondertussen al weer lang en breed tevreden op haar hooi.
Fijn dat het weer goed gaat met Vicky, Tienus63. Je "knijpt" 'm dan wel op zo'n moment, lijkt mij...
Zooist, is jouw merrie ook gewapend met Birth-alarm en webcam? Heb je net zoals Tienus63 ook de "veulen-kamer" (kinderkamer) al gereed met dekens, warme lampen en een grote merrie-veulen-stal? (en een electrische deken voor jezelf
)Brazil werd geboren in een hele grote merriestal en zijn moeder Edalientje kreeg het TOCH voor elkaar om haar dikke kont tegen de muur te leggen zodat Brazil er niet uit kon omdat de muur in de weg stond
Hij werd ook nog eens geboren op een tijdstip waarop de kippen gewoon nog op stok waren.....
Ik hoop dat het weertje lekker is zodat de veulentjes lekker snel naar buiten kunnen!
Wat leuk Marlijnt: een Sidney voor de wagen
Wanneer ga je foto's maken?
)
maar dat doen we voorlopig nog niet mischien als er dadelijk een verkocht is ofzo..
mijn vader is helemaal fan
?) 14 dagen oud is weet ik zeker dat ze dan een flinke tante is.
In ieder geval eerder dan mijn 1e gok. Ik zal me bij deze datum houden, goed? Heerlijk, dat gokken.....
zal heel schattig zijn om te zien.