Nakomelingen van Voice!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Muriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 14:05

O ja dat kan die van mij ook.... :D probeer ook zoveel mogelijk rustig op de hindernissen af te rijden want als ik het aan hem overlaat gaan we als een raket :')

Leuk zondag succes !!

Kimmutjuh89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-15 16:33

Haha die van mij moet echt leren zijn benen op te tillen, maar een hoger sprongetje vindt hij wel leuk! Helaas kan ik niet veelspringen met mijn rug, maar wel balkjes mee pakken. Maar dat snapt ie soms niet, komt niet goed uit en breekt soms echt zijn nek hahaha -O- :+ :D

RivellaLight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-15 23:19

Leuk hoor die springpaarden!! Ze zijn allemaal ook even knap hè die Voice nakomelingen!
Succes zondag Muriel en Detroit!

Evitha heeft gisteravond voor het eerst los "gesprongen". Gaatje 4 dus de balk raakt net het zand niet :p maar ze deed het keurig. Nu nog onder het zadel, maar dat ligt meer aan mij :o
Oja en gaan als een raket kunnen we ook... tijdens een endurance wedstrijdje. Een route zonder hindernissen heeft toch wel m'n voorkeur :Y)

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-15 14:12

Haha leuk dat iedereen de afwisseling een beetje meepakt!

Afbeelding

lizzy1

Re: Nakomelingen van Voice!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-15 14:25

Wat leuk dat jullie Voicejes zo goed springen. Elsom heeft er echt geen gevoel voor. Zelfs balken draven en galopperen vindt ie erg moeilijk en een echte hindernis gaat ie helemaal rampzalig overheen.

Wij houden het met hem bij dressuur. Vandaag in de hitte de laatste selectie gereden. Het programma liep een uur in door de uitvallers (ze hadden gelukkig het programma in z'n geheel vervroegd zodat iedereen met de extreme hitte klaar was). Hierdoor kon ze net 10 minuten losrijden maar hadden niet eens tijd om schroeven in te draaien. Hierdoor was de galop wat voorzichtig gereden maar haalde toch nog 191 punten. Ze staat nu 2e van de kring en is door naar de Brabantse! Ook met mijn eigen paard is mijn zusje geplaatst voor de Brabantse (klasse B). Hadden vooraf niet gedacht!

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-15 22:39

Gefeliciteerd lizzy! Wat goed zeg!!

Leuk hoor die springende voicejes. Heb intussen nog steeds niet echt de tijd/moed gehad om te springen een keer haha.

Wel zijn we gisteren naar het strand geweest. Er was een vriendin mee die heeft zulke gave foto's gemaakt!

Zal er een paar met jullie delen.
Helaas was her net vloed en de zee was nogal onstuimig. Heel jammer anders had ik met hem willen gaan zwemmen ook. Dat ging helaas hierdoor niet door. :p

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Muriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-15 18:35

Mooie foto detroit! Wat een billen zitten daarop!! :oo
Gefeliciteerd lizzy! Heel knap en superleuk dat ze met beide mag!

O shanna die foto's, ben echt jaloers.. Zo lang niet meer op het strand geweest met een paard.. Ze zijn echt gaaf! *\o/*

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 20:43

Hi all!

Ik heb sinds vandaag ook een Voice in eigendom! Uiteindelijk voor de handel, maar ben er wel gek van dus eerst maar ff kijken hoe die het gaat doen. Heb daarnaast nog een Johnson, Cadans M en een Quateron. Ik heb zelf sinds 2012 al niet meer zo serieus gereden vanwege een zwaar ongeluk, maar wie weet dat deze knapperd mij weer het plezier en vertrouwen in het rijden terug kan geven.

Morgen komt hij en gaat hij langzaam aan zadelmak
gemaakt worden. Meet Hero:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 21:19

Super knap dier!! Het Voice nekje op die laatste foto haha
Heel veel plezier met hem en we houden erg van foto's hoor :Y)

lizzy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 21:21

Ziet er goed uit! Wat is het van moeders kant?

RivellaLight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 21:50

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Nynke! Wat een knapperd :D Hoe groot is 'ie?

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-15 21:53

Bedankt! Het is Voice x Horatio. Oud springbloed dus. Hij is 1.67, maar maakt zich in het lopen wel groot en hij gaat nog wel wat groeien denk ik. Hij heeft een mooi front er op inderdaad.

Ik heb net een professionele fotocamera aangeschaft, snap er nog niet veel van maar zal tzt wel wat oefenen met foto's maken :D.

Kimmutjuh89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-15 06:46

Nynke1 schreef:
Hi all!

Ik heb sinds vandaag ook een Voice in eigendom! Uiteindelijk voor de handel, maar ben er wel gek van dus eerst maar ff kijken hoe die het gaat doen. Heb daarnaast nog een Johnson, Cadans M en een Quateron. Ik heb zelf sinds 2012 al niet meer zo serieus gereden vanwege een zwaar ongeluk, maar wie weet dat deze knapperd mij weer het plezier en vertrouwen in het rijden terug kan geven.

[ [url=m/2K96pO.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/sOVapM.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/zrYj1f.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw, dat is inderdaad een echte Voice!! Die achterhand, dat aparte halsje dat je op foto 2 ziet, en het showen op foto 3. Geweldig! Hopelijk houd je hem zelf. Voicejes zijn gewoon super paarden en leren ons heel veel.

Ik heb weer een beetje pech met Franco. Meneer is uit zadel nummer 2 gegroeid. We merkten op den duur dat hij niet meer wilde (kon) buigen en moeite had zijn linkerachterbeen onder zijn lichaam te zetten. Na een inspectie, ja hoor, was het het zadel. Dus deze is weer te koop (maar 1 jaar gehad ofzo!), heb nu een leenzadel die wel goed ligt en ga dan op zoek naar een nieuwe. Leuk joh, jonge paarden...

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 07:53

Kimmutjuh89 schreef:
Nynke1 schreef:
Hi all!

[ [url=m/2K96pO.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/sOVapM.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/zrYj1f.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw, dat is inderdaad een echte Voice!! Die achterhand, dat aparte halsje dat je op foto 2 ziet, en het showen op foto 3. Geweldig! Hopelijk houd je hem zelf. Voicejes zijn gewoon super paarden en leren ons heel veel.

Ik heb weer een beetje pech met Franco. Meneer is uit zadel nummer 2 gegroeid. We merkten op den duur dat hij niet meer wilde (kon) buigen en moeite had zijn linkerachterbeen onder zijn lichaam te zetten. Na een inspectie, ja hoor, was het het zadel. Dus deze is weer te koop (maar 1 jaar gehad ofzo!), heb nu een leenzadel die wel goed ligt en ga dan op zoek naar een nieuwe. Leuk joh, jonge paarden...

Inderdaad een hele gave Voice!

En jonge paarden... praat me er niet van. 22 september wordt er een nieuw zadel aangemeten voor de mijne omdat hij er ook is uitgegroeid.

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 11:21

Hier ook weer zadelissues. Zadelmaker is een maand geleden geweest... Grrr

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 17:37

Wat voor zadels hebben jullie? Ik kan Custom aanraden, super fijn en top service!

Hero is vandaag goed aangekomen, hij had enkel nog op de vrachtwagen gestaan en vandaag op de trailer. Er op was geen probleem, maar toen moest ie er nog af :+. Hij snapte het niet maar wat een top karakter heeft dat beest. Heb wat foto's gemaakt dus spammmm:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 19:13

Knap dier hoor! Leuk!

Ik heb nu een anky zadel erop liggen en ben bang dat het een opmaat gemaakte tribal zadel gaat worden. Iets met lastige wensen.... lichte bruin dressuurzadel. Nu heb ik eerder een Tribal gehad op mijn eerste paard en t zijn echt fijne zadels. Dus aan de andere kant is dat ook weer niet zo erg.

lizzy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 20:21

Mooie foto's. Mijn Andretti had toen we haar gingen halen überhaupt nog nog op een trailer of vrachtwagen gestaan maar was echt super braaf en loopt vrijwel altijd zo de trailer op.

Ik heb een Euroriding Diamant. Dit zadel had ik al van mijn vorige paard en ligt op haar ook prima.

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 22:26

Met trailer laden was drama eerste keer bij ons toen. Achteraf gezien snapte we wel waarom, ze hadden een schuilstal maar binnen was rondom stroomdraad ivm schuren van weidegenootjes.
Kleine krappe ruimte zag hij en hij dacht, daar wil ik biet staan met ook nog stroom erbij.
Dat hij eenmaal stond was het prima gegaan. :Y)

Qua zadel heb ik al prestige, euroriding, Bates, kn en nu barnsby.
De barnsby is hij heel bijna uitgegroeid. Denk nu kwestie van enkele weken. Ik denk dat ik toch weer voor een wow ga kijken want ik wordt echt gek van dat zadelgezeik...

Muriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-15 22:50

Oh wat een mooie nynke!! Gaaf hoor en ik herken zeker dingen, heel veel plezier met hem!!
Ik heb een anky dressuur en macrider springzadel, opzich lijkt nucci geen moeilijke rug te hebben dus ik hoop dat met regelmatig controle wij geen zadelproblemen krijgen.. Ze liggen nu iniedergeval helemaal perfect :) (zadelmaker die we van macrider hebben gehad ben ik echt onwijs over te spreken , wat een fijne vakvrouw was dat!)

pantarhei

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 08:25

Leuke berichten over de voices
Hebben die van jullie ook zo'n brede schoftbasis? Heb elegante merrie met wijde boom

Ligt een zadelatelier, ninon schutte zadel op. Eerst wow maar die was niet pas te maken

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 09:02

Ja ik heb een m/w boom terwijl hij nog heel erg moet uitzwaren.
Zei laatst iemand tegen me, oh ligt je zadel niet meer goed, je mag die van mij wel proberen, hij heeft ook een smalle boom. :=

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 12:40

Ik ga van meduim naar wide nu...

lizzy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 15:34

Voice liet zich weer goed zien vanmiddag op het NK. Best nog wat kleine foutjes en dan toch 77,5 procent scoren!

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-15 22:32

Online gekeken of owas je erbij?