probeer ook zoveel mogelijk rustig op de hindernissen af te rijden want als ik het aan hem overlaat gaan we als een raket 
Leuk zondag succes !!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Nynke1 schreef:Hi all!
Ik heb sinds vandaag ook een Voice in eigendom! Uiteindelijk voor de handel, maar ben er wel gek van dus eerst maar ff kijken hoe die het gaat doen. Heb daarnaast nog een Johnson, Cadans M en een Quateron. Ik heb zelf sinds 2012 al niet meer zo serieus gereden vanwege een zwaar ongeluk, maar wie weet dat deze knapperd mij weer het plezier en vertrouwen in het rijden terug kan geven.
Morgen komt hij en gaat hij langzaam aan zadelmak
gemaakt worden. Meet Hero:
[ [url=m/2K96pO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sOVapM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zrYj1f.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kimmutjuh89 schreef:Nynke1 schreef:Hi all!
Ik heb sinds vandaag ook een Voice in eigendom! Uiteindelijk voor de handel, maar ben er wel gek van dus eerst maar ff kijken hoe die het gaat doen. Heb daarnaast nog een Johnson, Cadans M en een Quateron. Ik heb zelf sinds 2012 al niet meer zo serieus gereden vanwege een zwaar ongeluk, maar wie weet dat deze knapperd mij weer het plezier en vertrouwen in het rijden terug kan geven.
Morgen komt hij en gaat hij langzaam aan zadelmak
gemaakt worden. Meet Hero:
[ [url=m/2K96pO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sOVapM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zrYj1f.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wauw, dat is inderdaad een echte Voice!! Die achterhand, dat aparte halsje dat je op foto 2 ziet, en het showen op foto 3. Geweldig! Hopelijk houd je hem zelf. Voicejes zijn gewoon super paarden en leren ons heel veel.
Ik heb weer een beetje pech met Franco. Meneer is uit zadel nummer 2 gegroeid. We merkten op den duur dat hij niet meer wilde (kon) buigen en moeite had zijn linkerachterbeen onder zijn lichaam te zetten. Na een inspectie, ja hoor, was het het zadel. Dus deze is weer te koop (maar 1 jaar gehad ofzo!), heb nu een leenzadel die wel goed ligt en ga dan op zoek naar een nieuwe. Leuk joh, jonge paarden...
. Hij snapte het niet maar wat een top karakter heeft dat beest. Heb wat foto's gemaakt dus spammmm:

(zadelmaker die we van macrider hebben gehad ben ik echt onwijs over te spreken , wat een fijne vakvrouw was dat!)