Dat karakter is enorm herkenbaar Dat komt echt uit de stam van Bravour vandaan! Met elke nakomelingen uit deze stam kunnen wij stuk voor stuk alles.
LDRD
Geplaatst: 18-06-14 13:40
Karakter van mij BB is ook opvallend makkelijk in de omgang en nog opvallender is de ontzettende mensgerichtheid . Ze volgt je overal op de voet ook als dat betekent dat ze bij haar vrienden weg moet. Aparte tante daarin .
Mijn "Broer" doet het heel erg goed. Gisteren gehangen over het zadel en gestapt, pakt hij super op. Hij is echt heel erg fijn in omgang, absoluut geen dooie maar zo eerlijk en ook wel weer relaxed.
stijntilla
Geplaatst: 01-07-14 17:24
Helaas, net geen ster. Wel 80 punten voor de stap, maar merrie had meer hoofd moeten dragen en meer merrie achtig moeten zijn. En ze was al te volwassen. Gemiddelde van 65 punten, dus helaas net te weinig. Nu beginnen met zadelmak maken.
Oh wat jammer zeg. Wel mooie punten voor de stap. Heb je foto's?
Ik heb gisteren op Broer voor het eerst gezeten en gestapt. Hij was braaf en ik zo blij.
UnlimitedS
Geplaatst: 02-07-14 22:23
Onze Bon Bravour ruin is vandaag wel Ster verklaard, hij was wat frisser dan goed voor hem was waardoor zijn beste gang, de galop, juist niet goed uit de verf kwam maar hij heeft gelukkig een oranje strik en zo een punt voor zijn moeder verdiend.
Mijn BB zal denk ik een beetje spierpijn hebben. Ik heb vandaag de merries met veulens bij elkaar gedaan en hij kwam iets te dicht bij het andere veulen volgens diens moeder. Doet ie denk ik niet snel nog een keer
Die van ons is hard aan het groeien! Net een jaar oud! En net zo groot als de veulens die 2/3 maanden ouder zijn! Ze heeft echt een werelds karakter! Zo braaf en echt nergens bang van (oke alleen de smid xD)
Zo ligt ze meestal al het lekker weer is haha En de knappe papa!
Gefeliciteerd met de ster Galop vind ik met vrij bewegen sowieso een beetje lastig Die van mij zijn ook heet en die worden dan strak, terwijl ze onder het zadel voor 80-85 punten bij elkaar galopperen
Ik heb sinds eind januari ook een Bon Bravour in mijn bezit. Nu zelf zadelmak aan het maken en hij pakt het allemaal zo goed op! alleen de singel was het grootste probleem, hij dacht dat hij verging met dat ding om. Heeft een tijd geduurd maar nu accepteert hij hem volledig.
Vrijdag zat ik er voor de 3e keer erop en kon zo opstappen nadat wij 5 dagen met vakantie waren geweest en hij dus ook vrij had gehad. Echt zo'n lief paard is het.
Broer doet het nog steeds fijn, rij ook lekker met hem langs de weg en dat gaat super. Komt misschien ook omdat wij dat rondje ook twee keer in de week aan de hand doen.
Maar een kleintje hoor, toen ik hem kocht 1.64 m maar is wel wat gegroeid maar hoeft van mij ook geen hele grote te worden. Dank je wel voor je compliment.
Ga zo weer naar stal en rondje met hem buiten rennen/ wandelen. Zo leuk, stuk met hem hardlopen en dan uitwandelen(voor mij) en wat grazen voor Broer.