Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
Lon83 schreef:Gefeliciteerd Henriekeik kijk ook nu al uit naar de L. Ik had donderdag wedstrijd, twee starts. Eerste 180, die proef ging voor mijn gevoel gewoon zwaar beroerd. Tweede proef stukken beter, en daar werd ik ook naar beloond, 193 punten en een eerste plaats. Heb nu in 4 starts 5 winstpunten, en 3 keer eerste plaats...
En nog steeds heb ik nog nooit een supergevoel na een proef gehad. Ik wéét gewoon dat hij zoveel meer kan!
Ik zou trouwens ook al enorm blij zijn met M!! Haha, kan daar nu nog niet over nadenken...
.
.

ik heb tot nu toe elke keer geldprijzen gekregen, dus Duncan heeft zijn eigen spaarpotje, waar we ook startgeld uit betalen en de kosten voor het lenen van de trailer.
. Met de hogere oefeningen werd ie wel een beetje heet, maar altijd goed te hanteren. Super eerlijk dier. 
Dan is die van mij eigenlijk -als je hem aankan- het fijnste, moest hij kunnen, hij zou piafferen 
Die van mij valt nog elke dag z'n stal uit, en hij staat al 6 jaar in dezelfde
.
.
.
Als het tot het voorjaar dit weer blijft dan teken ik ervoor.. lekker buitenrijweer!
)
. Eerder bewoog ik zo veel en nu eigenlijk helemaal niet zo veel meer, alleen met paardrijden dus ja, dan wordt die conditie ook niet beter.. maar eens even wat op verzinnen! Doen jullie er nog iets naast?