@Kosta Wat een leukerd! Heel veel plezier met hem!
@Annutjuh Wat ziet Bon er goed uit! Hoe is jullie M1 debuut gegaan?
@Leonie Wat leuk dat Empaier het zo goed doet en op de VSN wordt uitgebracht! Succes met de training!
@Covels Hoe gaat het met Compere bij Annemarie?
@Linda_hans Wat verdrietig van je andere paard! Sterkte voor jou en diva met het verwerken van het verlies!
Mag je niet al per 1 januari over naar het M? Dacht dat de regel was zoiets als 'per 1 januari in het jaar dat het paard 5 wordt'?!
Gefeliciteerd met de punten van gisteren!!!
@Renate Succes 10 november!
Hier gaat alles prima! Capone en zijn twee vrienden zijn onlangs verhuist naar een andere stal. Van een fullservice pensionstal naar een stalletje in eigen beheer met gebruik van de faciliteiten van de naastgelegen manege. Voor ons helemaal ideaal, maar voor de jongens natuurlijk wel even anders en ze zouden het liefst alleen maar aan elkaar vastplakken. Vooral Capone is onrustig als zijn kudde niet compleet is en er ook geen andere paarden in het zicht zijn.
Enige nadeel is dat er hier niet zoveel wedstrijden georganiseerd worden en ik niet over eigen vervoer beschik. Op mijn vorige stal kon ik zeker 1x per maand starten, hier is dat veel minder. De wedstrijden zullen dus voorlopig op een lager pitje komen te staan. Wel jammer, maar kunnen we rustig doortrainen voor het M.
Zo staan mijn jongens er nu bij!
. 

De les ging ook super, ze gaan zo goed vooruit, helaas gaat het wel ten koste van het rijden op de pony, die gaat met de week slechter lopen, terwijl ze hem wel gewoon rijdt
Dat is dan wel weer jammer. Tja paardrijden is toch weer anders dan ponyrijden.