Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar die van ons worden altijdd gepakt door andere honden.. En dan nog doen ze niks terug.
Wilde vanavond ook nog even rijden maar ben zo moe, zie het morgen wel. norton84 schreef:hmm wat zouden jullie dd nu voor voer geven. ik loop tegen het punt aan dat hij nu hetzelfde blijft qua gewicht ( soms beetje erbij soms er wat af)
hij krijgt nu een slow feeder vol hooi plus min 30 kg.
een hooi net vol kuil
een halve grote plak hooi op de grond
plus berg kuil op de grond
( wij zijn er meestal in middag of avond en zet dan voor de ochtend nog portie kuil weg)
hij staat op stro.
hij krijgt kwart meusli kwart brok en dat 2 keer per dag.
een emmer pulp met zemelen en of slobber.
en zonnebloem olie grote scheut.
nu zat ik te denken brok ophogen maar ja hoeveel?? hij is nu al heel fris loopt naast je te stuiteren.
mn ander paardje en die van mn zus worden van de lucht al dik. ze staan dus op brok en meusli voor sobere rassen. anderzijds denk ik je krijgt qua voer genoeg.
jammer genoeg kunnen ze nog niet op de wei.
iemand tips????
dd is gevallen vandaag had de kolder in zn kop en deed hard galoperen. denk dat hij op steen stapte en pats daar lag hij op zn zij kant op de ander handviel hij ook bijna maar gelukkig hield hij zich overeind. denk dat hij op het puin liep wat er onder de longer circel licht ter afwatering. dus dit maar gemeld bij stal eigenaar dat ze er iets aan moet doen
succes morgen op wedstrijd.
Empress schreef:Morgen op wedstrijd.
Toen werd hij weer fel.
Het was voor mijn gevoel een heerlijke proef. 

Maar het begin komt er wel, eenvoudige wissels kent hij wel super. & het verzamelen wordt steeds beter.