nakomelingen Indoctro!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Elan_GV

Re: nakomelingen Indoctro!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 13:01

Jury dacht dus, kijk.. duidelijk klaar voor het M! Monsterscore!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 13:05

wauw wat een punten! Gefeliciteerd! :D

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 15:04

Dat zijn nog eens beste punten!!! gefeliciteerd!!

Helaas geen beeldmateriaal van het oefenparcours. De volgende keer vraag ik iemand te filmen of bijv van een les.

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-15 17:23

Yes we hebben ons opgegeven voor een buitenrit. Ben benieuwd of mijn doccie zich wat kan gedragen. Hoop dat ze wat blijft 'plakken' aan het paard van mijn vriendin. Hihi

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 01:51

hoe gaat het met alle indoctro (klein) kinderen allemaal, het is een beetje stil merk ik :)

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 08:42

Het gaat goed hoor en het gaat ook lekker weer worden.
Gister heb ik zijn deken verwisseld voor een ongevoerde regendeken.
Vanmiddag krijgen we sinds tijden weer een springles en morgen gaan we naar een crosstraining.

Verder heb ik gemerkt dat mijn dressuurzadel ineens licht gaat schuiven.
We gaan woensdag naar de Heuvelhoeve om mijn zadels weer even na te laten kijken.

Gaan jullie nog leuke dingen doen?

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 12:17

nja, ik ga morgen naar onderling concours.

helaas heb ik me dus door blessures afgemeld, zal denk ik wel een appeltje voor meneer meenemen.

en maandag krijgt ie zowiezo altijd een appeltje na het rijden, maar ja, misschien dat ik hem maandag kan uitstappen :)

Binau

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 14:04

Gefeliciteerd met de mooie punten Dreamer en Myour!

Bin loopt weer rad en ben weer lekker rustig aan aan het opbouwen, hopen dat ze nu wel goed blijft!
Verder niet zo veel te melden eigenlijk.

Dus maar even een fotootje :o

"Komt ze weer met die camera,... Daar heb ik helemaal geen zin in" denkt Bin :')
Afbeelding

Weer een beetje vet en spieren er op, en het is weer helemaal het dametje!

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 16:26

aaaaaaaaaaaaaaaah, daar is de knapperd <3 <3 <3 <3 *\o/* *\o/* *\o/* :9 :9

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 17:24

Hier ook geen nieuws eigenlijk :')

Fijn dat je paardje weer goed loopt! :D

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 17:54

pfoeeeeeeeeeee, heb toch iets raars meegemaakt op een datingsite zeg :oo

was een man, die een stuk ouder is als ik, en gelijk bij de eerste ontmoeting het bed in willen duiken met mij, heb gezegd dat ik daar niet aan doe.

nu is meneer zwaar beledigd, gok ik zo. :roll: :roll: >;) >;)

ik heb iig mijn eigen waarde nog gehouden hierin +:)+ +:)+ :j

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 01:52

Jaiks, er lopen engerds rond!!

Hier gaat het wat minder, combi kids en vent veel werken (6 dagen in de week en 5 dagen elke avond) valt tegen. Dus op moment wat longeren. Ben ook in de tuin bezig, dus ja.

Hé bah, was wakker geworden door een vlieg, nu kan ik niet meer slapen. Hoorde net de traumahelicopter over komen, zitten hier op de vliegroute, jakkie..

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 15:46

Thanks nog iedereen! We hebben ons inmiddels ingeschreven voor ons M1 debuut die in april zal plaatsvinden. Deze week heeft ie nog even rustig aan daarna pakken we 'm weer op :)

Vrijdag instructrice zou ff met 'm springen maar buiten de buitenbak waren ze bomen aan het versnipperen wat ie niet zo grappig vond. Hij maakte zich ff groot en instructrice vond dat wel grappig en ving het even op <3

@ Myca: zo leuke dingen voor het weekend, cross lijkt me ook zo gaaf maar durf het echt niet :=

@ Evita: knappe vos!

@ Ketaki: pff wat een ervaring zeg, je hebt ze ertussen zitten...

@ Elan heeft het druk..

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 16:54

Elan, balen dat je nu meer longeert ipv kan rijden.

ben vandaag wezen kijken bij het onderling concours, en meneer universal is met een andere amazone eerste geworden van een bepaalde proef.
helemaal happy en trots op mn zwartbruine kanjer *\o/* *\o/* *\o/* <3 <3

zal vast komen, doordat ik hem vanochtend een appeltje heb gegeven :)) :)) :)) :):) :):)

en idd, er lopen meer gekken los rond, dan dat er vastzitten -:(- -:(-

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 17:38

Als ik Bin zie moet ik aan mijn kinderen denken := Die houden er helemaal niet van om op de foto te komen.

Mooi dier, Cadiz! Heb je je al ingeschreven voor de M Myour?

Leuk dat Universal het goed doet Ketaki!

Ik heb vandaag bodemonderzoek gedaan...
Op zich was de crosstraining bij John Maarse echt heel leuk en Twister springt altijd alles, alleen nu stopte hij bij de 3e op een driesprong en ik ging nog even door.
Gelukkig niets bezeerd en daarna nog een paar keer de driesprong gedaan en toen het hele parcours nog een keer. Dat ging prima, dus al met al zijn we met een goed gevoel naar huis gegaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 18:20

Wauw gaaf filmpje zeg! :D

Oef... Fijn dat je er niks aan over gehouden hebt... Is toch even schrikken lijkt me :(:)

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 19:11

ik ben heel trots op mn grote paardenvriendje, hij doet het zeker erg leuk.

was ooit bij de vorige eigenaresse M1 in training en ze reed L2 dressuur in de wedstrijdsport.

ideaal leerpaard voor mij, om als manegeklant verder te oefenen.

hij is echt te leuk <3 <3 <3

MIJN MAATJE, MIJN VRIENDJEEEE <3 <3 <3 <3 :# :#

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 19:14

Myca vind je al hartstikke stoer dat je dat durft brr gelukkig maar dat je je niet bezeerd hebt.
Heb me voor eind april ingeschreven voor m'n M1 debuut :) geen haast en wil in alle rust me voor kunnen bereiden. Heb er helemaal zin in!

Enne bedankt :D

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 19:22

oooh MYour heel veel succes met je M1 debuut.

enne Myca, idd heel gaaf filmpje zeg, gelukkig is alles goed gegaan met jouw en twister :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 19:24

Ik ben ook van plan dit voorjaar ergens een crosses te doen! Wel onder begeleiding dus echt een les (geen oefencross) omdat het voor ons beide de eerste keer zal worden :D En [naam] als de dood is voor boomstammen _O- Al hebben we er eentje gesprongen <<)
Afbeelding

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 19:43

aaaaaaaaaah, ET met haar mooie gekleurde manen en staart :)) :)) :)) :)) :# :# :#

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-15 21:05

Ik vind je wel cool hoor _Dreamer, alles in stijl.
Die crossles moet je zeker doen hoor, dat is echt ontzettend leuk, ook al gaat het wel eens mis...

Afbeelding

Binau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 11:07

Hihi, had de foto al op Facebook langs zien komen Maaijke. Die Twister toch... Gelukkig heb je er niks aan overgehouden en heb je toch een leuke dag gehad! Al zal je nu best een beetje stijf zijn :(:)

Myour, ik vind jouw paard echt gaaf! <3 Bijna een passage die hij daar uitvoert! Die Indoctro's zijn gewoon super veelzijdig.

Lopen inderdaad gekken ronde Ketaki.. Volgens mij zit zo'n datingssite vol met vieze, geile mannetjes. :( Leuk dat Universal het zo goed gedaan heeft.

Denk dat ET het wel leuk vindt om wat crosshindernissen te springen Dreamer!

Ik heb Bin nu 5,5 jaar, en al onze springpogingen zijn mislukt, kom aldoor in het zand terecht. -O-
Ze wordt altijd erg bang en gestrest als er een hindernis in de bak staat. Ze gaat voor de hindernis steil overeind, springt dan toch maar en vervolgens gaat ze er bokkend vandoor. Ik als groene springruiter vind dit niet zo grappig, dus heb uiteindelijk de moed maar opgegeven. Dressuur is ook leuk..

Vrijspringen doet ze wel, maar ook met stress... Jammer, want ze kan fantastisch springen.

miespotter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 15:40

Hey allemaal!

Lange tijd niet op Bokt aanwezig geweest, erg druk gehad! Maar hier toch weer een berichtje van mij. Toevallig dat jullie het net over crossen hadden. Een aantal jaren geleden deden mijn monster en ik wel crossen, maar dat was nu al weer erg lang geleden. Afgelopen zaterdag hebben we aan een beginnersles crossen meegedaan, gewoon om het weer eens te proberen en voor de afwisseling.

Meneer heeft de dag van zijn leven gehad hoor. Wij zeggen wel eens, dat als hij een mens was geweest hij ADHD had. Over het algemeen kan hij er goed mee omgaan, maar zaterdag ging hij helemaal los. Dan wordt hij zo gelukkig dat hij het op de een of andere manier ook niet meer kan tegenhouden. Snuiven, draven als een draver, heel hard galopperen en er kwamen nog meer gekke geluiden bij kijken. Wat vond hij het prachtig allemaal! Daar kan ik echt van genieten, zijn blijheid. Hij ziet er dan heel woest uit, maar zal nooit gemeen zijn. Mensen die aan de kant staan denken altijd dat het nog een jong paard is al hij zich zo gedraagt, maar helaas. Was dat maar zo haha. Wel leuk om te horen hoor dat hij er nog zo goed uitziet!

Zo zag hij er halverwege de les uit (en we hebben écht niet heel erg veel bijzondere dingen gedaan):

Afbeelding

Ontzettend blij dat we het springen weer volledig hebben opgepakt, hij zit ontzettend lekker in zijn fel en hij kan zijn energie veel beter kwijt nu. Merk het ook heel erg in de dressuur, alles gaat een stuk eenvoudiger, zonder altijd maar die eeuwige ADHD.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 16:01

aaaaaah Miespotter, daar is je knappe indoctrootje zeg.