Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mo0wtjee schreef:Even een ego post![]()
Vandaag voor het eerst L1 gestart.
Chill was super braaf en liep 2 fijne proeven
195 en 198 punten en een 3e prijs dus super trots
Hoe is het met de rest van de rubi's ?
Gefeliciteerd 
goh ik ben zo trots en lopen dat die kan echt niet normaal.....enige minpuntje is dat ze een fijne merrie zal blijven maar geeft niet zolang ze de rest allemaal zo goed gata blijven doen gaat het voor mij een echt toppertje worden
Ik heb mijn merrie nog niet laten springen, enkel balken laten lopen... Maar daar springt ze ook al over
hihi
Wordt zeker een plaatje

Ze vind het alleen super leuk om te doen, dus spring dan ook regelmatig.
2e proef had ik 12punten meer dan de nummer 2. prakkie schreef:Zijn jullie rubiquils soms ook zo niet zuinig op zichzelf? DD let op alles en iedereen behalve op zichzelf...
Ze is nu 2,5 jaar en nog lekker aan het groeien. Gisteren heb ik haar gemeten en het leek er op dat ze al ongeveer 1.62m is! (moeder is 1.58m)

Jammer dat het voor je gevoel niet zo goed ging..

naja we zien het wel maak me er niet zo druk om!
Ze lijkt op die foto idd wat op die van mij
Hihi leuk!
Dus klinkt wel bekend in de oren.
Mo0wtjee schreef:
Vanochtend eerste selectie gehad, stonden een hoop goede deelnemers op de lijst dus ik kneep 'm wel een beetje
Chill liep met het losrijden erg fijn, de proef ging boven verwachting goed, chill liep een goede proef!
en we waren onverwachts 1e met 203 punten dus ben helemaal blij! Knap paard
Ze liep onmiddellijk ontspannen met haar hoofd
Nu ben ik beetje bezig dat ze wat soepeler moet lopen in haar bochten, ze durft nogal wat stijf door de bocht gaan
Maar ze is momenteel erg moeilijk droog te krijgen. Ze heeft meer dan een uur nodig om te drogen. En mijn paarden gaan net elke dag buiten

Dan heb je weer helemaal zin naar de volgende training
In de Kerstvakantie heb ik een springles gepland, eens kijken of ze dat ook leuk vind.
denbk dat de Rubi's toch ook wel een leuke sprong maken die van mij toch, maar die komt dan weer uit een springmerrie dus zit het er ook wat in.