Lets gefeliciteerd super hoor. Wat een gezellige foto's ell en je hebt gelijk dat je een deken op doet hier worden ze ook weleens gek van de dazen of vliegen en dan heb ik ze ook ingepakt. Alleen is het zo jammer dat ze onder de deken gaan zweten.
eigenlijk opstappen en wegrijden, heeft geen kick gegeven. 2e keer al los gedraafd in de cirkel, 3e keer zonder longeren zo opgestapt. Meer valt er nog niet te vertellen, want vaker heb ik er nog niet opgezeten
avensis
Geplaatst: 09-07-12 22:53
Wat een goede berichten hier met al die mooie ster-predikaten en gave foto's en alle goede berichten over brave Zhivago's onder het zadel!!!! Erg leuk om te lezen!
Hier gaat het toppie met Heathcliff! Het is echt een lekker ding en o zo braaf! Binnenkort fotospam!
Ik ga vanmiddag maar weer eens rijden, kijken of ze er weer zin in heeft. Spannend!
Frenka
Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-12 12:28
Leuk Lets! Vanmiddag veel plezier met rijden
Frenka
Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-12 10:03
Mijn Ella is officieel boscross paard. Is al 2x meegeweest naar de bossen, zelfs al een galopje gemaakt. Heerlijk.
Lets; hoe ging het vandeweek bij jou met het rijden? Was ze braaf?
ajesca123
Geplaatst: 13-07-12 10:12
Cooool echt gaaf om zo lekker met je eigen grootgebrachte jonge dier aan de slag te gaan ik kan echt niet wachten. Ik ben wel erg benieuwd of die van mij er wel al klaar voor is volgend jaar want ze is wel groot maar echt nog een poppetje om te zien zeg maar dus ik wil echt wel dat ze wat meer massa heeft voordat we er iets mee gaan doen. Van de winter wordt ze rontgen gekeurd voor prok en als dat gelukt is wil ik haar mee nemen naar de keuring. Hebben jullie allemaal echt gewacht to het voorjaar voordat jullie ze klaar gingen maken of hebben jullie de winter ook al een en ander met ze gedaan? Het is voor mij voor het eerst dat ik met mijn eigen merrie naar de keuring wil dus tips zijn welkom:)
Frenka
Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-12 10:51
hangt er ook vanaf wanneer de keuring is, wanneer je moet beginnen met trainen. Ik ben de eerste week van April met dr begonnen en de keuring was 09 juni. Die van mij stond verder goed in de hand, dus heb in de winter niks met dr gedaan. Lees dit topic eens door, daar kun je veel tips vinden: [F-AM] Merriekeuring KWPN 2012
Weer hele mooie foto's van de Zhivago's geplaatst! en mooi dat het allemaal zo goed gaat met keuringen, zadelmak maken en doorrijden! Ondertussen ben ik weer hersteld van m'n hersenschudding (die van mij was even wat minder braaf..), maar gaat nu weer hartstikke goed!
avensis
Geplaatst: 13-07-12 22:08
Hier wat foto's van Heathcliff! We hebben de stoute schoenen aangetrokken en hem opgegeven voor de veulenkeuring. Werkelijk geen idee of het is wat de heren willen zien maar wat mooi is mag je laten zien toch? Ik ben in ieder geval blij met mijn veulie