Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ga zo door zou ik zeggen haha. Leuke foto's ook van de shoot!
.
.

en fijn dat het zo goed ging! Lijkt me ook ontzettend moeilijk, van zon naar schaduw en andersom. Vergt nogal wat vertrouwen..
gaan lekker!!
. Leuke foto!
.
. Uiteindelijk toch nog wel 1 winstpuntje gereden en 3e (van de 9 maar hoor).
. Maar ben er van overtuigt dat dat goed komt. Zaterdag onverwachts toch nog weer concour dus zal mij benieuwen. 

petrie coventry 
ik heb 3 november weer wedstrijd, dan twee proeven. Duncan is soms gewoon iets te braaf, dan zou je willen dat er wat meer power in zat. Terwijl h dat zeker wel heeft, demonstreert hij soms ook uitgebreid
EJ heeft nu stickerplak kortingen, dus uiteindelijk met tas, laarzenspanners, alle schoonmaak en ondrehoudsshit, sporenbeschermers en bandjes waren we net zoveel kwijt als de laarzen oorspronkelijk kosten. En geen maatwerk ipv volledig maatwerk wat ze me bij de divoza aanraadden...
We zullen wel zien waar het schip strand. Zolang we er beide maar plezier aan houden!
.
ik kijk ook nu al uit naar de L. Ik had donderdag wedstrijd, twee starts. Eerste 180, die proef ging voor mijn gevoel gewoon zwaar beroerd. Tweede proef stukken beter, en daar werd ik ook naar beloond, 193 punten en een eerste plaats. Heb nu in 4 starts 5 winstpunten, en 3 keer eerste plaats...
En nog steeds heb ik nog nooit een supergevoel na een proef gehad. Ik wéét gewoon dat hij zoveel meer kan!