Gaat goed goed Linda! Lekker beest is het ook die van jullie!
Die van mij is ook niet echt kijkerig of heet. Gewoon wat jij zegt Nexus. Kalm maar werkwillig en soms op een positieve manier heet. Tenzij we iets gaan doen wat hij nog spannend vind, dan kan hij beetje dribbelig worden van de spanning, maar dat komt wel goed.
Hij doet het thuis erg goed, maar ander terrein blijft een moeilijk punt. Ik wil aankomende vrijdag misschien naar een oefenwedstrijdje gaan, maar de losrijring is daar 40x20 en er rijd makkelijk 10 man in. Dat kan hij echt niet aan in zijn kop. Dus als het droog blijft, kan ik buiten losrijden en ga ik wel. Als het gaat regenen ga ik niet.
Verder groeit ie vrolijk verder. Voorkant 1.71 achterkant 173,5 atm. Dierenarts heeft hem helemaal doorgelicht. Vond dat hij goed ontwikkelde en 3 x in de week trainen was echt voldoende met zijn afmetingen. Hij is achter nog erg slap terwijl hij achter heel sterk uit de wei kwam, maar hij kan die groei gewoon niet bijwerken. Geduld is een schone zaak. Tot hij niet meer over bouwd is en achter goed meekomt ga ik niet officieel starten.
Moest het wat equitop pro forte bij gaan geven nu het kouder werd om hem te helpen en verder de tijd zijn werk laten doen. Hij krijgt al wel een echte nek! Zal wel weer eens een keer een foto maken

.

Supertrots dus weer!
En ze liep in 1x de trailer op, zowel thuis als op wedstrijd, zonder hulp dus dat is ook weer overwonnen gelukkig! Al met al een goed weekend dus!