Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
leuk! Zit wel veel verschil in bij de kracks.
gisteren had ie wel weer 192 en 194.5 en 2x 2e in de M1. Doen het rustig aan maar hij gaat zeker enorm vooruit.
Dat zou je echt niet zeggen; ik vind hem een van de mooiste Krack nakomelingen en ik val op grote paarden
Dan ben jij zelf zeker niet zo groot?
eerste proef liep ze constant te schudden met dr hoofd, alsof er een vlieg in haar oor zat maar volgens mij zat dat helemaal niet. Ook was de bak iets te klein met hoe heet ze was
galop in de middendraf en wat gekke sprongen in galop, naja vind ik niet zo erg, daar is ze jong voor. Uiteindelijk dan ook terecht 172 punten. 2e proef ging beter maar ik bleef wat achter met rijden..... zonde want er zat dus meer in. Wel 186 punten en een 1e prijs. 
Deze vriendin heeft hem ook al gereden toen ik 8 weken revalideerde van mijn operatie, dus hij is al even op "proef" geweest, dat maakt het ook wat makkelijker denk ik.
lijkt me heel gaaf om eens die kant op te gaan. 
ik ben net terug van vakantie en *BAM* Gina dr vacht is explosief gegroeid.. dat wordt weer scheren ben ik bang! 
veeeel handiger vind ik!
was zelf niet helemaal tevreden. Maar ze voelde sommige stukken wel heel fijn dus daar hou ik maar aan vast. Had wel het gevoel dat ik nu gewoon kilometers moet maken.