Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Bij ons is het nog wachten 

Nu 2 jaar!
. Gaan jullie er ook mee naar de keuring etc? Of zijn ze allemaal voor hobby/sport?
, maargoed dat is moeders zeker ook
heeft wel echt een top achterbeen erin. Ze is voor de verkoop, ik kan helaas qua tijd niet meer paarden rijden en ik ben met haar moeder net lekker op weg. Vind het wel super jammer, 't lijkt eentje met talent. 

Maar de moeders lijken ook totaal niet op elkaar
De moeder van de Everdale is erg fijn en klein.
Maar aangezien de Galaxie ook nogal klein uitvalt zal ook die allicht al blijven tot hij ingereden is.
, maar een knap veulen hoor! Ondanks dat de moeder van de Everdale kleiner is, lijkt de Everdale mij zelf wel redelijk aan de maat, of heb ik dat mis?
.
. Nog een paar maanden aanhouden en dan verkopen of nu direct maar minder ervoor krijgen.. in ons geval staat ze niet thuis (wil m'n moeder niet, kan wel) dus dan is iedere maand er weer één natuurlijk
Mijn vader zou alle paardjes houden en mijn moeder wordt een beetje gek van mijn vader zijn fok-woede van de laatste 2 jaar
Dat zorgt ook voor de nodige discussie 
Al kan er nog veel gebeuren, ze is van eind juni dus het is ook wel normaal dat ze wat later is!