Moderators: NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola, Essie73, Coby, Firelight, balance, Dyonne
Suzanne F. schreef:Kijk, toe maar! Als echte Wynton fan!![]()
Ik heb er aan eentje genoeg hoor!
Tenzij ik er eentje vindt uit een Balzflug met Amor erachter, dan ga ik wel kijken.

)
Heldin!
smeetjoew schreef:Haha Suzanne, jij zegt, ben niet zo'n held, maar je gaat gewoon wel op de wasplaats op een onbeleerd paard zitten?Heldin!
Dan zeg ik: de stap naar erop in de bak is minstens zo klein!smeetjoew schreef:Van me leven niet dat ik dat zou durven, jij gek!Dan zeg ik: de stap naar erop in de bak is minstens zo klein!
Getuigt overigens wel van een TOP karakter dat dat gewoon kan!
Op de wasplaats staat ze gewoon vast he? Zo heb ik dat bij alle jonkies gedaan die ik zelf beleerd heb. Weet niet of dat echt iets met karakter te maken heeft. Ze moeten gewoon niet bang zijn maar doordat je alles heel geleidelijk doet is er geen angst. Emma was juist heel erg bang, ik heb er een half uur over gedaan om toen voor het eerst een deken op te krijgen. Inmiddels heeft ze behoorlijk wat vertrouwen. Ze is nog wel ril maar zolang je haar niet overvalt en alles met rust doet is het goed. Ik neem er dan ook wel heel uitgebreid de tijd voor hoor. Ik snap best dat met name grote stallen hier gewoon de tijd niet voor hebben.
Respect. Als ze op deze wijze mak zijn, dan is erop in baan een eitje
ullaatje schreef:ik heb ook weleens zo gedaan hoor, maar toch is er wel een vorm van gevaar.

Nou ja die illusie heb ik niet hoor.