Weer even een foto van Evie! Ze begint toch aardig bij te trekken nu Laatst met een longeersingel 'gelongeerd' .. ze sprong wel een paar keer omhoog en stond een paar keer op 2 benen maar was eigenlijk na 5 rondjes ook wel weer over! de 2e keer heeft ze 2 rondjes gek gedaan daarna ook super braaf geweest..
plan is om haar nu een paar keer met bit te longeren en misschien een keer een licht zadeltje en dan volgend jaar (als ze er dan wel klaar voor is) verder beleren/berijden.
mychamp
Geplaatst: 20-06-12 12:28
onze gio Hij is echt zo lief Komt gewoon aangesprint als wij komen haha.
Evie ziet er echt een stuk beter uit!!
Frenka
Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-12 09:46
leuke foto's hier. Onze 'rooie' van t topic ziet er prima uit. Knappe Gio Evie is ook opgeknapt, enig idee hoe groot ze is?
QueLee
Geplaatst: 21-06-12 12:28
Gio is ook een knapperd zeg!
@Frenka, ik heb er nu al een tijd niet gemeten.. denk rond de 1,53 zo.. ze is bijna even groot als mijn ruin namelijk! Heb het idee dat ze meer in de breedte aan het groeien is, ze heeft veel meer body nu.
Afgelopen dinsdag heb ik zomaar spontaan eens een hoofdstel omgedaan bij der.. ze vond het allemaal prima! Dit is de derde keer dat ik haar met singel longeer en ze begint de commando's ook al redelijk goed te begrijpen Ik ben eigenlijk zo trots als een aap op mijn dametje!
hier een foto van dinsdag!
hoofdstel is jammer genoeg aan de grote kant, als het goed is krijg ik vandaag haar eigen hoofdstel binnen
Leuk dat iedereen zo lekker bezig is met zijn Zhiv!
Ik ga er maandag weer heen (heb het echt zooo druk baal daar echt van...) en zal dan ook ff foto's maken!!
xspikkelx
Geplaatst: 29-06-12 22:08
Onze Flor staat nu sinds 1,5 maand op de wei met nog een andere hengst. Hij is echt enorm bekomen. Maar groeien...nee geen centimeter misschien dat ik me er ook iets te hard op focus. Ik heb er een meetlat naast gehouden en schat hem nu zo rond de 1,55 hij wordt 4 juli 2 jaar. Ben deze avond weer gaan kijken en wat foto's genomen Nu was ik met mijn latje lekker over zijn schoft aan het krabbelen,wanneer ik plots zijn rug zag bollen. UUUHH mijn Flor had uuhh ja een stijve. Ik stopte gelijk met krabbelen en toen liet meneertje zijn sperma lopen.....Nu is hij altijd heel aanhankelijk geweest aan mensen en wanneer ik in de wei kom is hij ook geen meter van mij vandaan te slaan, het liefst wordt hij gewoon uren gekrabbeld...maar om daar nu van klaar te komen... Heeft iemand dit al eens meegemaakt?? Lijkt mij toch niet echt normaal?? Helaas weer geen actie foto's. Of ik mis altijd de lol of Flor is gewoon een 24 op 24u grazend paard.
Mooie zhivago hoor Ik denk dat je je niet zo moet focussen op zijn hoogte (hengsten zijn meestal wat later) wil je hem wel hengst houden? Ik heb gisteren een vliegendeken op mijn Zhiv gelegd en ze deed het behoorlijk braaf heb er ook een foto van maar die moet ik nog op de computer zien te krijgen!
even egopost; mijn dame is gisteren voorlopig keur geworden. Ze liet zich niet alleen heel goed zien in de ring, maar heeft zich verder ook super gedragen op de trailer enz. Helemaal blij mee!
Hij is rond de 1.72m en ik denk ook dat Dis het wint die is zo snel haha
Frenka
Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-12 12:26
wat is Eclipse toch gaaf! Dat hoofdje lijkt qua uitstraling en oogopslag zoveel op mijn Ella. Grappig is dat. Hij is goed uitgezwaard, wel met hier en daar een spekkie nog
Wat is Clips mooi uitgezwaard Kajanus, gave foto's hoor!
debelles
Geplaatst: 03-07-12 07:49
Zo zeg Kajanus wat is hij toch mooi zeg!!!
Heb je er al opgezeten??
Kajanus
Geplaatst: 03-07-12 10:20
Frenka paard past zich aan zijn vrouwtje aan, ik kan ook wel wat spekkies kwijt Nee debelles maar dat gaat wel bijna gebeuren en hoe is het met knappe Frankie...
@ Frenka : Gefeliciteerd @ Kajanus : WAUW wat een knapperd @ El4 : In februari komt hij terug naar huis, dan wordt hij gecastreerd.
debelles
Geplaatst: 04-07-12 17:58
Kajanus schreef:
Frenka paard past zich aan zijn vrouwtje aan, ik kan ook wel wat spekkies kwijt Nee debelles maar dat gaat wel bijna gebeuren en hoe is het met knappe Frankie...
Hey Kajanus, knappe Frankie doet het goed. Binnenkort zal ik weer eens foto's maken.