Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Heb hem ook al met zadel gelongeerd en gister met loshangende beugels... alsof hij nooit anders heeft gedaan..haha.. Hij is nog hengst maar daar merk je weinig van... Hij staat rustig op stal en mijn andere paard is zijn grote vriend.. Vanuit zijn stal kan hij de binnenbak inkijken..er lopen veel paarden langs maar hij geeft geen kik.. Ben benieuwd hoe het gaat als er straks iemand voor het eerst op stapt.. denk dat er weinig spektakel komt.. Heb mij in ieder geval al opgegeven voor de kur op muziek in november.. waarschijnlijk ga ik geen figuur normaal kunnen rijden..haha..maar we doen gewoon mee voor de ervaring en de lol..
Nog nooit verkeerd geweest
Ruth_ schreef:Nee hij was niet me eigen paard hoor. Maar ik was wel de enige die ervoor zorgde en hem reed. Heb hem alles geleerd rn nu dit... zo ondankbaar van ze!
Ruth_ schreef:Ik begrijp ze nu wel beter gelukkig, heb ze verkeerd ingeschat.Ik denk niet dat dat erin ziet, geen vertrouwen meer in ze.... Ik wil wél alles rechtzetten trouwens, vandaar dat ik nog ga babbelen. Ze moeten eens weten wat iemand aandoen met zoiets, alsof ik een ding ben ofzo. Gelukkig viel dit wel mee, ze scheen me te begrijpen
toch een update van Elliot..
De training gaat heel rustig en het belangrijkst is dat hij geen stress kent, maar vooral plezier. Hij pakt alles erg goed. Vandaag is hij voor het eerst in de binnenbaan geweest. Waarschijnlijk begin volgende week los in de binnenbaan. Wat ben ik trots op hem! 

Die van mij loopt weer goed!
Geweldig om te zien!
Geen stap verkeerd gezet en super braaf. 

met diego gaat het ook goed, ik rij hem inmiddels zelf hij is veranderd van onhandelbaar lui paard in een heerlijke kroelkip die graag wil werken. De zomer rust en de operatie hebben hem echt goed gedaan ... lemon71 schreef:Ziet er super goed uit hoor .... Lekker genieten op deze maniermet diego gaat het ook goed, ik rij hem inmiddels zelf hij is veranderd van onhandelbaar lui paard in een heerlijke kroelkip die graag wil werken. De zomer rust en de operatie hebben hem echt goed gedaan ...
Oh wat fijn om te lezen dat het goed gaat met Diego en met jullie samen!!