Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
wat gaat het hard zeg (tja moet eerlijk zeggen dat ik hier niet zo heel veel meer ben op dit topic, maar vanaf nu beloof ik dat ik er weer regelmatig zal zijn
)
ik word melig
tienus63 schreef:Opde foto af te gaan voelde hij zich meer ontspannen dan tijdens de Prinsenstad, of zie ik dat verkeerd?
Edit: Ships: ik kom er zojuist achter dat de door ons bedachte naam voor het veulen 1 letter te lang is, of we moeten de spatie laten vervallen.
Het alternatief is net zo lang.
Volgens de stamboekrichtlijnen mag de naam 12 posities tellen.
@ Downhill,
hoe heet Brazil op het stamboekpapier voluit?
)
Downhill schreef:
@ Zooist: wat een mooie foto's zijn er weer gemaakt van jullie. Ga je ze bestellen? Er zitten in mijn ogen wel een paar tussen dieeen plekje op het nachtkastje waard zijn, (jatoch RZDLover?)
Hoe heb je de dag verder ervaren? Is alles verder naar wens gegaan? Naarmate Whatje ouder wordt gaat hij NOG mooier worden hoor Zooist. Jammer dat je hem misschien gaat verkopen. Dat zou betekenen dat wij jou wedstrijdverhalen van een mooie Sydney-nakomeling ook niet meer kunnen volgen.....![]()
En dan? Er zijn er nog een paar met een Sydney nakomeling. Hopen dat zij ook veel gaan beleven met hun 3-jarige
echt super hoor zooist