helemaal naar wens laten maken voor mijn merrie dus ook de type en plaatsing van de wrong zelf gekozen. Hij is echt precies goed voor mij.                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
 helemaal naar wens laten maken voor mijn merrie dus ook de type en plaatsing van de wrong zelf gekozen. Hij is echt precies goed voor mij.                                                         moniek21 schreef:Oef dat is niet fijn Loes,
Heel eerlijk had ik na 30 min les gezegd “ het is goed zo” Ik rij zelfs met Mac niet zo lang en die is 6..
Misschien vanwege die “negatieve” ervaring dat ze zo heftig reageert nu icm met die horzelwormen?

was van de week ook een beetje aan het spelen met een paar pasjes terug en dan weer naar voor, wauw wat vertrekt hij dan!! zo'n gaaf gevoel! deed ik maar een paar keer hoor, verder lekker simpel werk en niet te lang, hij vind het ook echt leuk en is altijd zo blij 

hij word steeds een beetje sterker idd! Ik speel soms ook een beetje met wat tempowisselingen. Dat vind hij heel leuk en word dan ook mega fanatiek haha. Voel hem ook echt zakken achter als ik dan een pasje wegrijd. Voelt zo tof!                                                         

)