Ik heb zojuist bij de Bit een weekend tas van ariat gewonben. Je kon je grappigste foto insturen van jou en je paard. Mijn krack doet graag photobombs:') ik wilde eigenlijk een selfie met mijn vriend maken..
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
helemaal blij haha
moniek21 schreef:Die Hudson die gaat zo vooruit , ben trots op hem hoe onwijs z'n best hij doet. Stukje les gefilmd vandaag![]()
https://youtu.be/3meVcCv8rnI

was af en toe een beetje stuurloos en ging als een hertje over het terrein.
kop in de lucht en stuiteren maar
dat was in het begin omdat andere paard wegging. Heb toch wel en paar mensen aangereden maar kon er weinig aan doen 
nog best nette punten toch?!
maar idd wat een imponerend gebeuren .. Was zo trots op hem hoe hij zich hield
zou zomaar kunnen dat ik op je af gestormd kwam. Sorry
deed het niet expres. In tegenstelling tot die meertallen. Wat een rare lui..... Zag dat er een aangereden werd en degene die stug doorreed lachen :/ deed totaal geen moeite om een ander te ontwijken.
daarom deed ze zo stom wild
..
Fijn dat hij zich zo stoer heeft gedragen en belachelijk van die 4 tallen. Man man man.
zeker als het inrijden zo'n drama was. Snap echt niet dat die wedstrijd organisaties daar geen rekening mee houden..
gewoon ons best doen, de rest zien we wel...
nu maar wat vaker lessen zodat het hopelijk allemaal wat beter gaat en ik wat strenger word.. 
maar nu leer ik al meer mijn plan trekken en dat moet je hebben idd! Ik probeer op één lijn te zitten met [***], maar sommige paarden hebben net meer dominantie en dan gaat dat moeilijker, moet je er wel een beetje boven staan!
op zich wel goed want daarna wordt het weer beter maar die 3 dubbele luchtsprongen mogen van mij wel achterwege blijven, daar hou ik niet zo van

(als ik het kan volhouden toch
)