Nakomelingen van Voice!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kimmutjuh89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-15 21:21

Wauw ziet er gaaf uit, Muriel!! Wat een knappie!! Lijkt volgens mij sprekend op de mijne! Lijkt me gaaf hem aan het einde van de maand in het echie te zien! :D

Muriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-15 22:04

Dankje! Ja leuk he, die gelijkenissen! Ik ben ook erg benieuwd naar de rest, volgende week maar is aan het buitenrijden :D

mellamoshan

Re: Nakomelingen van Voice!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 10:35

Wauw ziet er goed uit!
Zijn er een hoop die op elkaar lijken! als die van mij nou een beetje body gaat krijgen, ga ik misschien ook de gelijkenis zien haha!
Allemaal zin in de rit?! :D

lizzy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 13:01

Onze Voice heeft zondag zijn M1 debuut. Ben zeer benieuwd. Met z'n 1.80m vindt ie vooral de contrawendingen nog heel moeilijk maar we zullen zien.

Volgende week vrijdag ga ik naar Indoor Brabant. Voice schijnt ook mee te doen, dus hoop 'm te zien!!!

Muriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 21:07

Leuk lizzy, spannend! Succes!!
Ik zit er ook over te denken om naar indoor Brabant te gaan, lijkt me erg leuk voice eens in het echt te zien!

lizzy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-15 17:19

Het M1 debuut van Elsom gaat morgen niet door helaas. Er is hier vrij dichtbij Rhino uitgebroken.... Gelukkig is het weer mooi weer en is onze bak thuis weer goed te rijden.

Kimmutjuh89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-15 18:55

lizzy1 schreef:
Het M1 debuut van Elsom gaat morgen niet door helaas. Er is hier vrij dichtbij Rhino uitgebroken.... Gelukkig is het weer mooi weer en is onze bak thuis weer goed te rijden.

Dat is jammer, maar veiligheid voor alles inderdaad..
Heb vanmorgen guppie gereden, hadden veel huiswerk gekregen na de les donderdag! Daarna met twee anderen lekker uitgestapt buiten. En heerlijk rustig ritje van 30min. Gup moest voor het eerst voorop en ondanks dat hij sommige dingen even spannend vond, heeft hij het super gedaan!! Zo trots! Daarna lekker 45min zonder deken op gestaan in het zonnetje, zo blij! Laat het goede weer maar komen!

Muriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 07:57

O wat jammer lizzy! Maar begrijpelijk helaas.. Hopelijk krijgen ze het snel onder controle!
Kim, leuk zeg dat het buiten zo goed ging! Ik ga vandaag met andere paarden samen voor het eerst naar buiten, ben erg benieuwd! :D

Kimmutjuh89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-15 20:13

Hoi allemaal,

Heb slecht nieuws: ik ga de buitenrit niet redden. Voor mij kost het ontzettend veel geld om een trailer, een auto en de benzine te moeten betalen... Geld wat ik nu niet heb... Dus ik moet helaas afzien. Baal er echt ontzettend van! Maar hopelijk kan ik er met een volgende rit wel bij zijn!

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 17:05

Das wel echt jammer Kim!! Was wel benieuwd naar je knappe franco!!

Degenen die mee gaan, is het een idee me even een pb te sturen om een groepchat aan te maken op WhatsApp? Even concreet welke lokatie, tijdstip, aantal mensen/paarden die meegaan enz enz?

RivellaLight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 22:10

Jammer dat je niet mee kunt Kim, volgende keer dan maar!
Hoe doe je dat met vervoer naar wedstrijdjes dan?

Muriel, hoe gaat het met jouw Voice weer thuis?
En is jullie "test-buitenrit" goed gegaan?

Groepsapp lijkt mij een goed plan! :)

Muriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 09:27

Ah wat jammer kim! Ik was ook erg benieuwd naar franco.! Snel nog een rit plannen dan :)

RivellaLight, Met fanucci gaat het erg goed! Overdag ligt hij veel te slapen in de zon in de wei alsof hij het vreselijk zwaar heeft haha. Onze testrit ging niet door, degene die mee zou rijden ging het toch niet redden.. Daarom maar naar de manege gegaan om te oefenen voor onze eerste les die we gisteren hebben gereden en wat erg goed ging! Zelfs wat mee gesprongen terwijl hij eergisteren nog 2 meter hoog over een balkje sprong :') (het idee was balkjes draven maar ik heb het voor toen maar even bij 1 balkje gelaten..) Morgen wil ik een nieuwe poging doen tot buitenrijden :)
Nog iemand wedstrijd dit weekend?

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 21:48

Nog meer mensen die mee gingen?!

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-15 22:44

Ik weet het nog niet, doe in ieder geval niet mee met een groepsapp bij gebrek aan smartphone <<)

lizzy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-15 11:38

Ik heb Voice afgelopen vrijdag gespot! Hij is gaaf hoor. Ik moet wel bekennen dat hij niet zo'n bewegingswonder is als Johnson maar wel veel bewerkbaarder. Ook met de prijsuitreiking staat Voice zowat op rust terwijl Johnson echt hengst is.

Dat is voor ons wel heel herkenbaar in onze Voice. Elsom is met ererondes ook mega relaxed en niet snel onder de indruk van muziek etc. (Maar als ie het op z'n heupen heeft een wapperend blaadje al genoeg aanleiding zijn om een gekke move te maken.)

Kimmutjuh89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-15 14:01

lizzy1 schreef:
Ik heb Voice afgelopen vrijdag gespot! Hij is gaaf hoor. Ik moet wel bekennen dat hij niet zo'n bewegingswonder is als Johnson maar wel veel bewerkbaarder. Ook met de prijsuitreiking staat Voice zowat op rust terwijl Johnson echt hengst is.

Dat is voor ons wel heel herkenbaar in onze Voice. Elsom is met ererondes ook mega relaxed en niet snel onder de indruk van muziek etc. (Maar als ie het op z'n heupen heeft een wapperend blaadje al genoeg aanleiding zijn om een gekke move te maken.)

Ik ben zo ontzettend jaloers! Wat had ik Voice graag willen zien! Ben nog steeds op zoek naar de filmpjes van zijn kür van donderdag en vrijdag! Weet iemand waar die te vinden zijn?

Franco is op het ene moment erg nuchter en om iets geks kan hij wegrennen/-springen. Verder een goedzak eerste klas

lizzy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-15 12:28

Het M1 debuut ging niet verkeerd. Wel een aantal grote fouten maar ondanks dat in beide proeven nog winst gereden! Met name het galopgedeelte heeft ie nog moeite mee, maar hij doet echt super z'n best.

Met jullie Voicejes ook alles goed?

Muriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 16:16

Knap lizzy, gefeliciteerd met de winst! Hebben jullie snel een tweede wedstrijd gepland? :)

Met mijn Voice gaat het heel goed, we gaan echt elke dag vooruit merk ik! Als het weer een beetje mee zit morgen weer lekker naar buiten :D
(net een topic gemaakt, http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=1836678)

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 19:00

Zijn er nog mensen gaan buitenrijden vandaag? Hier geen gelegenheid gehad om wat te doen, Madam heeft helaas wat last van haar enting :(

lizzy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-15 20:35

Muriel schreef:
Knap lizzy, gefeliciteerd met de winst! Hebben jullie snel een tweede wedstrijd gepland? :)

Met mijn Voice gaat het heel goed, we gaan echt elke dag vooruit merk ik! Als het weer een beetje mee zit morgen weer lekker naar buiten :D
(net een topic gemaakt, http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=1836678)

12 april is zijn volgende wedstrijd. Dat is de 1e selectie voor de Brabantse kampioenschappen. Geen idee od ie daar mee mee kan komen...we zullen zien.

RivellaLight

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 12:25

Waratje schreef:
Zijn er nog mensen gaan buitenrijden vandaag? Hier geen gelegenheid gehad om wat te doen, Madam heeft helaas wat last van haar enting :(
Het is niet echt weer voor een buitenritje, dus we hebben 'm even uitgesteld :o
Evitha reageert ook heftig op de enting, maar er is er eentje waar ze bijna geen last krijgt. Volgens mij heet die Protec Flu.

Gefeliciteerd Lizzy!! Fijn dat ie het zo goed doet.

Ik heb volgend weekend weer mijn eerste dressuurwedstrijdje met Evitha na de winterstop (al lijkt het wel herfst nu...). Zin in!

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-15 21:22

Intussen in er een nieuwe datum geprikt voor de voice rit, namelijk 17 mei.
Locatie gaan werken nog even over nadenken, mochten er meer mensen ziin die meegaan en ideeën hebben, helemaal goed natuurlijk!

lizzy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 11:19

Wat een rust hier... nog nieuws over jullie Voicejes?

Onze Voice had afgelopen zondag zijn 1e selectie voor de Brabantse kampioenschappen. Hij kan nog wel eens fris zijn op zo'n eerste buitenwedstrijd maar hij was goed te bewerken.

Elsom begon erg sterk maar kreeg helaas te veel fouten in de galop. Ze hadden 186 punten en een 11e plaats. Punten klopten helemaal met ons gevoel. Jammer van de fouten, want haar protocol begon met alleen maar 7's en 8'n. Hij moet gewoon nog wat meer routine krijgen in die M proeven dus komende maanden mag ie weer wat meer mee op wedstrijd. Hij zit echt weer in de stijgende lijn.

mellamoshan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 09:36

Het topic was bijna van de startpagina bij mij verdwenen zo rustig is het hier!

Ik zie dat ik ook helemaal vergeten ben te reageren lizzy want ik had je post wel gelezen. Komt vast goed met jullie, jullie gaan als een trein! Intussen alweer gestart?

Eas gaat super fijn op het moment. Zoals ik voorheen af en toe hem kon vervloeken, ben ik nu zo blij met hem. Lang gewacht op dat deze periode aan ging breken maar we beginnen op 1 lijn te liggen Haha.

Rijden gaat fijn, gaan nu met de wedstrijden met winst naar huis en ook de laatste 2 keer echt een voldaan gevoel. De wedstrijd spanning begint hij wat los te laten en hij is wat bewerkbaarder daardoor. Laatste keer resulteerde daarom met 2x 1e (in de B) met 186 en 191. De punten die bleven liggen, lagen grotendeels aan mij doordat ik hem tijdens de middendraf bijvoorbeeld niet te veel durfde te vragen, bang dat ik weer spanning of een explosie kreeg.

Om het weekend goed af te maken waren RL en ik 3e en 4e op de endurance dus het was een zeer geslaagd wedsteijdweekend.

Hoe gaat het met jullie voicejes?

_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-15 10:28

Had een tijdje terug hier een keer gereageerd omdat ik ook een Voice bijrijd en ben wel benieuwd eigenlijk.. hebben die van jullie ook zoveel looplust?
Ik rijd een 4-jarige van 1.80 en die blijft maar lopen :P