Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lizzy1 schreef:Het M1 debuut van Elsom gaat morgen niet door helaas. Er is hier vrij dichtbij Rhino uitgebroken.... Gelukkig is het weer mooi weer en is onze bak thuis weer goed te rijden.
(het idee was balkjes draven maar ik heb het voor toen maar even bij 1 balkje gelaten..) Morgen wil ik een nieuwe poging doen tot buitenrijden 
lizzy1 schreef:Ik heb Voice afgelopen vrijdag gespot! Hij is gaaf hoor. Ik moet wel bekennen dat hij niet zo'n bewegingswonder is als Johnson maar wel veel bewerkbaarder. Ook met de prijsuitreiking staat Voice zowat op rust terwijl Johnson echt hengst is.
Dat is voor ons wel heel herkenbaar in onze Voice. Elsom is met ererondes ook mega relaxed en niet snel onder de indruk van muziek etc. (Maar als ie het op z'n heupen heeft een wapperend blaadje al genoeg aanleiding zijn om een gekke move te maken.)
Muriel schreef:Knap lizzy, gefeliciteerd met de winst! Hebben jullie snel een tweede wedstrijd gepland?![]()
Met mijn Voice gaat het heel goed, we gaan echt elke dag vooruit merk ik! Als het weer een beetje mee zit morgen weer lekker naar buiten![]()
(net een topic gemaakt, http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=1836678)
Waratje schreef:Het is niet echt weer voor een buitenritje, dus we hebben 'm even uitgesteldZijn er nog mensen gaan buitenrijden vandaag? Hier geen gelegenheid gehad om wat te doen, Madam heeft helaas wat last van haar enting