Het is moeilijk om hem scherp aan het been en los in de kaak te houden als hij meer van de grond gaat draven, daardoor gaat hij inderdaad snel "zweven". Maar er wordt hard aan gewerkt en het gaat inmiddels al een stuk beter! Ik moet zeggen dat ik met Tim hetzelfde probleem heb, die gaat erg snel passage achtig lopen...
Ze heeft de afgelopen 2 jaar Imperial Riding met hem gereden, helaas kwam dat voor Popstar net te vroeg en is Annelie inmiddels 16 geworden... Ze zijn nog wel van plan om wat internationale wedstrijden te gaan starten! Dit is de derde pony die ze naar het Z2 heeft gereden!!! Ze heeft inmiddels al een hele fijne merrie van Krack C x Contango dus aan de toekomst wordt ook gewerkt! Echt geweldig om te zien hoeveel talent ze heeft, ze is zelf niet zo groot (<1.60m) maar ook met mijn Timmetje van 1.82 rijdt ze zo weg! (misschien wordt dat in de komende jaren nog wel een combi )
Heb vandaag mijn 2 jarige Jazz helemaal in de glansspray gezet. Zij vindt al die aandacht zo leuk. Stiekem een zadel op gedaan. Gaf geen kick, met een uitdrukking van goh gaan wij beginnen. Nee nog een jaar wachten pfff. Zij is al 165 en daar ben ik zo blij mee. Ach een jaar is zo om toch!!!
Word 7 maar hij is qua training denk ik pas 5. Hij loopt erg achter aangezien hij niet veel gedaan heeft. Tis geen knapperd maar qua lopen is hij fantastisch. Alhoewel het niet op de foto's terugkomt, hij was vervelend gisteren.
waarom is t geen knap paard saskia? ik vind hem eigenlijk heel aansprekend
1978
Geplaatst: 24-06-11 12:44
Ik vind m ook knap! Maar goed, smaken verschillen...
Over knap gesproken, ik weet een knappe 9 jarige schimmelhengst te koop van 1.85m!!! Het is een Royal Diamond x Sandro Song (moeder is de volle zus van Sandro Hit) Heeft door zijn grote nog niet zoveel gedaan en loopt nu op L nivo.
Mochten jullie iemand weten die een groot paard zoekt, bij deze een plaatje: Plaatje:
oei waarom laat je me die nou zien ik zit te twijfelen of ik niet een wat ouder paard wil, als hij 6 a 7 was dan was t wel echt wat voor me ik hou van schimmels