Rubiquil nakomelingen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 19:22

Och jee toch, wat zonde en wat verdrietig!
Sterkte!

Mo0wtjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-11 20:09

Jeetje Lies, dat is schrikken!
Heel veel sterkte gewenst :(:)

Stephtj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-11 16:30

Ik heb vandaag gereden met mijn Celo :) Het was in één woord zalig! Het voelde echt goed. Ze liep erg goed en was hartstikke braaf. Erg fijn in de aanleuning en reageerde goed op mijn hulpen. Ik heb nu eens goed op mijn benen gelet. Heb anders nogal benen die een eigen leven gaan leiden en die niet stil te houden zijn maar vandaag ging het echt goed. Ze waren veeeeeel stiller of anders :) Helemaal blij :D We doen zo voort :)

Zoals beloofd ging ik nog eens foto's tonen van mijn nieuw rondgenaaid hoofdstel. Ik zag dan wel dat er een foutje in zit :D Mijn bakstuk van mijn bit moet over dat van mijn neusriem. Dus dat moet nog worden goed gezet :D Ik vind hem wel sjiek staan bij haar. Nu nog een bling bling frontriem :D

Afbeelding
Afbeelding

Mo0wtjee

Re: Rubiquil nakomelingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-11 21:12

Wauw hij staat inderdaad erg moooi! :)
een mooie bling bling frontriem zou het afmaken ja! :D

Vandaag ook weer op Chill gereden, had de afgelopen 2 weken geen tijd om te rijden dus stapt er weer voor het eerst op, maar ze deed het super, wat een heerlijk paard :D

eike

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 10:45

Hallo,

Ik volg dit topic al een tijdje maar reageer eigenlijk nooit, vind het leuk om jullie verhalen te lezen.
Mijn 2j Rubiquil staat nog steeds lekker in de wei en dat wachten duurt zo lang <3 , gelukkig heb ik nog veel andere paarden maar naar deze kijk ik toch uit!

Afbeelding
net geboren
Afbeelding
Dit was ze als veulen
Afbeelding
Als jaarling
Afbeelding
als 2j in april getrokken
Afbeelding
Mijn vriendinetje <3

Stephtj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-11 12:16

Mo0wtjee schreef:
Wauw hij staat inderdaad erg moooi! :)
een mooie bling bling frontriem zou het afmaken ja! :D

Vandaag ook weer op Chill gereden, had de afgelopen 2 weken geen tijd om te rijden dus stapt er weer voor het eerst op, maar ze deed het super, wat een heerlijk paard :D

Heerlijk hé, van mij was het zelfs langer geleden. En ze zette gewoon geen stap verkeerd! Ook niet gek doen. Echt wel heeeeeeerlijk :D

Stephtj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-11 12:18

@ Eike, oooh Jebe :D Ze is zo mooi :D Ik toonde gisteren aan mijn moeder wat foto's van de rubiquil nakomelingen en toen ze Jebe zag was het van: wauw, mooi paard zeg! En die aftekening op haar hoofd <3 Ze gaat echt prachtig worden hé :) Al nieuwe foto's van haar? :)

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 16:11

Wat een leuk paard, Eike!! En die laatste foto :+:

eike

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-11 16:38

ja die Rubi's zijn echt keileuk hé en zo een goede karakters, binnenkort neem ik weer nieuwe foto's

nijland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-11 19:24

Hier een paar nieuwe foto's van onze rubi kleinzoon covey
Helaas even met een andere ruiter (zoon heeft een whiplash en is nog herstellende)

Afbeelding
in draf

Afbeelding

in galop

Afbeelding
nog 1 in draf, hij speelt erg graag met zijn grote bovenlip tijdens het rijden :D

Afbeelding

naar het halsstrekken aan het toe werken

Stephtj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-11 12:19

@ Nijland, mooi paard! Wat heeft hij een dikke nek zeg :D Net een hengst ;) Ziet er erg fijn uit :)

nijland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-11 12:34

Stephtj schreef:
@ Nijland, mooi paard! Wat heeft hij een dikke nek zeg :D Net een hengst ;) Ziet er erg fijn uit :)

thanx, mijn zoontje noemt hem ook altijd zijn hengst (ookal is het een ruin) we proberen zijn spieren goed te trainen ;)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 08:26

@ Nijland: das wel helemaal een ander type Rubi als de meesten hier zeg :D

@ Eike: die eerste foto... helemaal zo'n verfrommeld veulentje. Maar k zie al wel dat ze is uit gegroed tot een super chique ding. Volgend jaar mag ze dus aan de slag?

Gister ff bij de nakomeling van onze Rubi geweest. Die is mooi geworden. Heb wel een foto maar daar lijkt ze erg klein omdat ik op een hoger gelegen pad stond. Zal hem ff op zoeken.

Het koppie heeft ze van haar mama geerfd.
Afbeelding

Daan_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 08:35

Wat komen er weer een leuke foto's voorbij!

Stephtje, ik denk dat Orenda echt precies zo'n koppie als Celo krijgt. Die eerste foto zou zo Orenda kunnen zijn, wel een meer volwassen paard maar die ogen zijn echt precies hetzelfde.
Super dat het rijden zo fijn gaat!

Eike ik vind jouw Rubiquiltje zo onwijs gaaf!

Nijland ook een mooi paard! Ik herken Rubiquil er wat minder in, wat is precies zijn bloedlijn?

Rowo ze heeft inderdaad zo'n Rubiquil hoofdje, hoe oud is ze?

Ik heb nog wat leuke filmpjes van Orenda:

remi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 08:45

Ik lees ook al een tijdje mee :o Ik heb een 7 jarige rubiquilxcocktailxsultan, monemteel M1 en na de Hippiade maken we de over stap naar het Z.
Deze foto is van vorig jaar op de hippiade:
Afbeelding

En zo zag hij er uit toen ik hem kocht:
Afbeelding

eike

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 17:13

Man wat een leuke Rubi's hier allemaal zeker het filmpje met de bal zo wijs.
Hoop met mijn rubiquil toch heel wat te presteren, kan bijna niet wachten als ik dit hier allemaal zo zie :+

Stephtj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-11 17:20

@ Daan_Ordeal, Ze heeft inderdaad veel weg van Celo. Ik herken Celo ook wel in haar als ik zo naar je filmpjes kijk. Die stap, draf en die blik! Helemaal mijn Celo :D

Daan_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 11:04

Remi wat een gaaf paard! Is die lichte pluk in zijn staart er nu uit? Ik vind dat altijd wel gaaf!
Alvast succes op de hippiade, laat je weten hoe het is gegaan?

Eike ik krijg ook steeds meer zin om met mijn kleintje aan de slag te gaan, nog even geduld :D

Stephtj, grappig he? Ik heb ook steeds als jij foto's plaatst zo veel herkenning :j

remi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 09:43

@ Daan ( kort het maar even af :+ )Ik ben er ook heeeeeeeeeel erg blij mee, die witte pluk is er helaas wel uitgegroeid maar hij heeft er wel een zilver/grijs/wit staart aan over gehouden.
Bedankt voor het succes wensen, we gaan vanmiddag weg en zaterdag terug ( niet omdat ik er vanuit ga dat ik door ga naar de zaterdag maar ik start nog een paard in het L2 :+ ) Nu nog even de zonnedans gaan doen :D

Stephtj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-11 13:15

@ Daan_ordeal, ja zeker grappig :D En ook heel leuk :D

@ remi, hier in België gaan we ook de zonnedans mogen doen... Wat een weertje zeg :( Maar dit weekend geven ze normaal wel heel mooi weer bij ons :) Laten we duimen :D

eike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 13:17

Tis klote dat weer ;( gelukkig houd onze piste het nog wel maar hoe lang nog, morgen en zaterdag beloven ze 25 graden dan weer stormy weather :(

Stephtj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-11 13:21

eike schreef:
Tis klote dat weer ;( gelukkig houd onze piste het nog wel maar hoe lang nog, morgen en zaterdag beloven ze 25 graden dan weer stormy weather :(

Ja zeg wel, onze piste houd het ook nog maar denk niet voor lang meer... Ik zit dit weekend in Moorsele met het BK :)
Ga je daar ook naartoe?

eike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 13:29

Stephtj schreef:
eike schreef:

Ja zeg wel, onze piste houd het ook nog maar denk niet voor lang meer... Ik zit dit weekend in Moorsele met het BK :)
Ga je daar ook naartoe?

Ik wilde wel eens gaan kijken maar ga mijn ouders eens een bezoekje brengen die zitten voor een maand aan de zee, en die hebben dan graag dat ik me is laat verschijnen :(:) misschien kom k wel eens langs moet je zelf rijden?

Stephtj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-11 13:35

Citaat:
Ik wilde wel eens gaan kijken maar ga mijn ouders eens een bezoekje brengen die zitten voor een maand aan de zee, en die hebben dan graag dat ik me is laat verschijnen :(:) misschien kom k wel eens langs moet je zelf rijden?

Hehe je hebt gelijk :) Nee zelf niet rijden maar er doet iemand mee dat ik ken en dan ga ik nog paar foto's nemen van haar :D Zo kan ik zelf ook nog beetje oefenen met mijn fotografie :D En ik zie dat ook wel keer graag :)

eike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 14:18

Ik ook, en ik trek ook héél graag foto's veel plezier daar *\o/*