Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Het was in één woord zalig! Het voelde echt goed. Ze liep erg goed en was hartstikke braaf. Erg fijn in de aanleuning en reageerde goed op mijn hulpen. Ik heb nu eens goed op mijn benen gelet. Heb anders nogal benen die een eigen leven gaan leiden en die niet stil te houden zijn maar vandaag ging het echt goed. Ze waren veeeeeel stiller of anders
Helemaal blij
We doen zo voort 
Mijn bakstuk van mijn bit moet over dat van mijn neusriem. Dus dat moet nog worden goed gezet
Ik vind hem wel sjiek staan bij haar. Nu nog een bling bling frontriem 

, gelukkig heb ik nog veel andere paarden maar naar deze kijk ik toch uit!

Mo0wtjee schreef:Wauw hij staat inderdaad erg moooi!
een mooie bling bling frontriem zou het afmaken ja!
Vandaag ook weer op Chill gereden, had de afgelopen 2 weken geen tijd om te rijden dus stapt er weer voor het eerst op, maar ze deed het super, wat een heerlijk paard
Net een hengst
Ziet er erg fijn uit

)Ik ben er ook heeeeeeeeeel erg blij mee, die witte pluk is er helaas wel uitgegroeid maar hij heeft er wel een zilver/grijs/wit staart aan over gehouden.
) Nu nog even de zonnedans gaan doen
En ook heel leuk
Maar dit weekend geven ze normaal wel heel mooi weer bij ons
Laten we duimen
Stephtj schreef:eike schreef:Tis klote dat weergelukkig houd onze piste het nog wel maar hoe lang nog, morgen en zaterdag beloven ze 25 graden dan weer stormy weather
Ja zeg wel, onze piste houd het ook nog maar denk niet voor lang meer... Ik zit dit weekend in Moorsele met het BK
Ga je daar ook naartoe?
misschien kom k wel eens langs moet je zelf rijden? Citaat:Ik wilde wel eens gaan kijken maar ga mijn ouders eens een bezoekje brengen die zitten voor een maand aan de zee, en die hebben dan graag dat ik me is laat verschijnenmisschien kom k wel eens langs moet je zelf rijden?
Nee zelf niet rijden maar er doet iemand mee dat ik ken en dan ga ik nog paar foto's nemen van haar
Zo kan ik zelf ook nog beetje oefenen met mijn fotografie
En ik zie dat ook wel keer graag