Heel veel succes xsander!! op de ene manier mooi dat hij het achterwaarts onder de knie krijgt maar ja hij moet er natuurlijk geen misbruik van gaan maken haha. Komt vast goed, misschien weer even wat minder vaak oefenen, ik weet nog bij mijne die had het op een gegeven moment ook door, die dacht bij elke keer als ik ging halthouden dat hij ook achterwaarts moest dus toen heb ik het maar even wat minder geoefend en toen was het weer goed haha.
Ben net terug van wedstrijd! pfff wat duurde dat lang daar zeg, paardje heeft 3 uren in de trailer gestaan
In de 1e proef was ik 3e met 199, Bollinger deed even in het begin vreemd, ik maakte een slangevolte en in de laatste boog kwam er een moeder met kinderen langs, en toen moest hij natuurlijk even stilstaan en stijgeren, dus dat was wel jammer, maar wel lekkere punten!
2e proef was ik 2e met 200-2, want mijn moeder begon voor te lezen, en toen schreeuwde ik; wacht ik wil nog een rondje rijden omdat hij weer kijkerig was. dus ik een rondje rijden, maar eigenlijk was ik al gestart dus daarom de -2.
Zoo ik heb ook even weer bijgereden! Door de weeks zit ik echt bijna niet achter de computer, stomm..
Mijn Florencio word ook niet echt snel dik, iig nog geen last van gehad! & heb haar niet zonder ijzers gezien haha, ik kreeg haar al met 4 ijzers erbij
WOW! Das echt goed! Ohja das groot concours in Sneek toch? Is voor ons tever weg.. Beauty was vandaag beide proeven 1e.. Ze gaat de volgende x L2 maar dat word nog wel een beetje spannend haha. We zullen zienn. Ik wens je iig alvast succes Xsander!
@ romygic; Ik had toen gekozen voor aluminium omdat dat lichter is en niet gebrand hoeft te worden om er onder te zetten. Veel spring paarden staan er ook op omdat het lichter is van gewicht.
Karen een gewoon ijzer kan je toch ook zo plaatsen? Hier wordt dat alleszins toch zo gedaan
29/05 heb ik een oefenwedstrijd, ga een B2proefje starten en denk een L1 ook wijken en middengalop is wel nog niet 100% bevestigd, maar als ze dan weer begint te klieren in de galop tijdens de 1ste proef kan ik het er misschien uitrijden tijdens de L1proef
de meeste van jullie rijden dressuur he? zouden jullie even de enquete uit mijn onderschrift in willen vullen als je dat nog niet hebt gedaan? je zou mij er enorm mee helpen.
Ik had 195 & 192 ; niet extreem hoog ofzo! Maar was dik tevreden, zeker na de wedstrijd in Havelte.. Ja hier doen ze ook wel ijzers gewoon onder slaan! Alleen bij de jonge paarden, oudere/wedstrijd paarden wel gewoon branden.. & Ik zal je enquete ook even invullen EL4a
Dan zal ik even wat vertellen niet heel boeiend denk ik maarjaa, haha Mijn Florencio liep goed vandaag!! lekker voorwaarts en ontspannen, gaat echt goed de laatste tijd:) Dit weekend heb ik geen wedstrijd want mijn ouders gaan naar Denemarken, dus ben lekker alleen thuis!
Op moment heb ik geen privé les vanaf mijn eerste pony heb ik altijd dezelfde privé lesgeefster gehad.. ik heb een tijdje een dresuurcurcus gevolgd bij een andere lesgeefster, en nu kan ik niet kiezen bij wie ik nou wil privélessen, dus zit een beetje in dilemma!
Ohja, waar je moet lessen is dan een lastige keuze he! Wij zijn nog maar net verhuisd en komen uit het noorden, dus hebben het hier ook nog niet helemaal kunnen vinden! Aan de ene kant is er zoveel, maar aan de andere kant! Haha!
Haha wat een dilemma Xsander! Ik mag donderdag weer naar de les.. heb er al helemaal zin in Heb nu sinds 3 jaar weer les en langzaam komt alles weer beetje boven gelukkig haha :-P
Ik ben 3 kwart jaar geleden gewisseld van instructrice en ben echt blij met mijn keuze ik ga nu zo veel vooruit terwijl ik eerst echt bleef hangen.
Ik heb gisteren echt niet lekker gereden, hij pakte rechts heel erg vast en ik weet dat zonder les dan niet zo goed op te lossen. Maar als het goed is heb ik donderdag weer les