Sussie: Wat leuk, SGW is natuurlijk nog leuker, lekker veelzijdig
.
Lekker dat ie ff een weekje rust heeft gehad, mooi dat je hem ook weer zo op kon pakken, kan die er weer even tegenaan.
Trudy: Leuke foto's, heerlijk zo'n dagje naar het strand.. vind het wel 'knap' dat je zomaar je paard uit durft te lenen! Ze ziet er ook braaf uit op die foto's. Mis dat hier nog wel zo'n strand, maarja je kunt niet alles hebben.
Optiwolk: Haha, gewoon een kwestie van oefenen met die balkjes, was hier precies hetzelfde (behalve dat struikelen in de stal dan
).
Lon: En heb je je wedstrijdset al een beetje compleet? Ik had anders ook nog wel een jasje voor je gehad evt. maargoed daar ben ik nu een beetje laat mee. Dat lange armen- en benenverhaal ken ik.. ik zweer bij de broeken van Eurostar (kindermaat 188) die zijn lekker lang en de enige broek die me écht goed past qua lengte. Heb voor de wedstrijden gewoon nog een goedkope witte omdat ik eerder zowat nooit wedstrijden reed, maar als deze versleten is ga ik toch ook maar voor een Eurostar, zijn in het wit wel weer een stuk duurder maar daar kun je ook jaren mee dus dan ben je uiteindelijk nog goedkoop uit.
Leuk dat je met hem het meer in bent geweest. Geen idee wat Ad daar op zou doen.. grote plassen in de bak e.d. loopt ie zo doorheen, alleen in de galop wil hij er af en toe nog wel eens onderuit te komen, maar dat krijgt ie mooi niet voor elkaar, maar een groot meer is natuurlijk toch weer anders.
Heel hard afkloppen, maar moet zeggen dat Adventure in die tijd dat ik hem rij (en volgens mij daarvoor ook) nog nooit stijf is geweest na het rijden of wat dan ook. Hij is altijd zo soepel en los door z'n lijf.. voor mij soms wel iets té, want hij maakt soms wel eens hele snelle wendingen/sprongen en er daardoor ook al 2 keer afgekukeld. Hij begint helaas al weer een beetje wintervacht aan te maken.. de dagen worden weer korter en kouder.