Gezellig RZDLover. Als het je lukt om aan "het advies" te voldoen dan zit er vast 1 foto tussen die je WEL goed kan bekijken........
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
tienus63 schreef:Downhill schreef:Dat wist ik niet dat Wender R wat overkomen is. Wat heeft er plaatsgevonden dat hij nu hengst-af is?
Ik meen dat hij een ongelukje heeft gehad op het dekblok. Het is gemeld in een topic over Wender R.
dus kan ik ze helaas hier niet bekijken. Wel op mijn andere computer. Als ik daarop ga bekijk ik ze gelijK!
Downhill schreef:Hey Tienus63![]()
hebben ze beiden ballen weggehaald of 1? Dat hoor je wel vaker....
Is er dan HELEMAAL NIETS aan te doen? De mogelijkheid die je niet hebt om de paarden te longeren is echt KL... voor je. Dan heb je het echt helemaal gehad wat betreft vermoeidheid, of niet? Is er ook geen arts in het buitenland die een nieuwe ontwikkeling heeft gevonden om het aan te pakken zodat je weer wat kracht kant ontwikkelen?
. En een mogelijkheid om te kiezen tussen meerdere "accenten" op de buik-band...
En de buitenzijde van de buikband moet natuurlijk waterdicht zijn....
Zooist schreef:Nog een paar daagjes.....
Whatje is in topvorm....
Vandaag zooooooooo fijn gereden, nu alleen dinsdag nog even een beetje vlammen en donderdag gaan we vuur spuwen...haha
Is je probleem zo opgelost. Citaat:Dit was heel verschillend, je moest gewoon overal rekening mee houden.
Sommige waren op tijd, sommige te vroeg of te laat, we hebben alles meegemaakt.
Vicky´s geboorte was echter heel apart.
Op een morgen, ver voor de uitgerekende datum, reed Dick ´s morgens heel vroeg langs de wei op weg naar zijn werk en zag dat ze geveulend had.
.