Zo'n rubiquil cup lijkt me wel leuk ja, jammer dat jou paardje nog geen wedstrijden dan mag lopen prakkie

Wel is het misschien leuk om een keer een clinic te organiseren met alle rubjes als daar genoeg animo voor is
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mo0wtjee schreef:Ja wil haar wel graag laten dekken, heb het er gister met mijn instructeur over gehad maar die vondt dat ik beter nog 2 of 3 jaar kon wachten, en opzich lijkt me dat ook beter. Maar het lijkt me zo leuk om met haar te fokken
Zo'n rubiquil cup lijkt me wel leuk ja, jammer dat jou paardje nog geen wedstrijden dan mag lopen prakkie
Wel is het misschien leuk om een keer een clinic te organiseren met alle rubjes als daar genoeg animo voor is
Kan ik best geloven dat je dat leuk zou vinden
Zou ik ook heel leuk vinden
Zo'n veulen opvoeden van je eigen merrie

Mo0wtjee schreef:Ja lijkt me ook echt super leuk, het kriebelt ook echt heel erg.
Maar als ik er goed over na denk is het toch beter om eerst haar lekker door te rijden
Dus dat doen we dan ook lekker
Hoe gaat het met Celo?
Het gaat prima met Celo
Jammer genoeg de laatste tijd nog niet kunnen rijden met haar door het weer en door de nieuwbouw...
:

)
) 

prakkie schreef:Dat klopt nijland,maar dan moet daar wel de mogelijkheid toe zijn. Dat zullen we dan moeten vragen.Wat wel leuk is,is dat we dan Rubiquil ook kunnen zien (en kan ikgelijkbij Prakkie kijken)

Zelf heb ik geen vervoer
liess1 schreef:heb helaas mijn Rubiquil x Jazz vanmiddag moeten laten inslapen, hij heeft door nog onbekende oorzaak zijn straalbeen beschadigd, waarschijnlijk in de wei. Na behandeling en onderzoek was hij weer kreupel en geen behandeling meer mogelijk. Hij was pas 4 jaar oud en eigenlijk alleen zadelmak, ik had hem als veulen gekocht en het had een heel mooi sportpaard kunnen worden.... dus nu ben ik verdrietig, maar ik blijf het topic van de Rubiquil's wel volgen hoor...
liess1 schreef:heb helaas mijn Rubiquil x Jazz vanmiddag moeten laten inslapen, hij heeft door nog onbekende oorzaak zijn straalbeen beschadigd, waarschijnlijk in de wei. Na behandeling en onderzoek was hij weer kreupel en geen behandeling meer mogelijk. Hij was pas 4 jaar oud en eigenlijk alleen zadelmak, ik had hem als veulen gekocht en het had een heel mooi sportpaard kunnen worden.... dus nu ben ik verdrietig, maar ik blijf het topic van de Rubiquil's wel volgen hoor...