Nakomelingen van Florencio!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kaaaren

Re: Nakomelingen van Florencio!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 08:48

Hahah Xsander.. dat geeft Janniek nog hoop voor de toekomst :P

Janniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-11 12:20

Xsander schreef:
Janniek schreef:
Ik heb net gereden en ik kon zo weer wegrijden. Bij het aanspringen in galop bokte ze even en zette ze de rug iets bol, maar een bokpartij bleef uit. ;)
Wij waren een maar een week op Gran Canaria. Lekker met de kids en heerlijk weer gehad. Langer kunne wij helaas niet weg omdat wij een pensionstal hebben en mijn vader moest alles samen met de stagiaire doen.

Mooi dat je zo weer kon wegrijden, een bokje mag dan wel toch :P
Toen ik een week naar curacao was geweest toen was hij de 1e dag heel rustig, maar de 2e dag heeft hij me eraf gekregen haha

Hmmm ik las je berichtje gisteravond laat , dus ik was voorbereid.... haha }>
Nou ik kan jullie geruststellen. Ik heb net gereden en ze was super braaf. De andere paarden werden net buiten gezet en sommige renden behoorlijk door het land, maar ze gaf er helemaal niets om.

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 18:48

Mooi dat ze zo braaf was Janniek!
Heb vandaag heel even gereden, en daarna hem even gewassen :)
Morgen 6 uur opstaan.. en om 9 uur moet ik rijden, ik ben wel blij dat ik zo vroeg moet,want het wordt lekker warm weer!!
Ben heeeel benieuwd hoe het gaat, hij loopt de hele week al lekker dus heb er wel een goed gevoel over :)

romygic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 19:44

heel veel succes xsander! met dat warme weer is het wel fijn als je vroeg kan maar ja die wekker he hahaha smorgens..

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 21:25

Dankjee! Ah die wekker ja, maar heb bijna de hele week al uit kunnen slapen dus, haha ;)

krln

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 19:48

Hoooooi! Ben ik weer haha.. Had het allemaal zoo druk dat ik geen tijd(&zin haha) had om achter de computer te zitten!
Xsander ik had je punten gezien (& je prijs ;) ); was je tevreden?
Bij mij ging het echt niet fijn! Het ging zo mega snel dat ik nog geen combinatie in heb kunnen rijden, voor zover je in die mierenhoop in kon rijden dan.. had wel 2 wpen maar was echt niet tevreden!

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 22:25

Hee!
wat is het hier rustig zeg! haha
Nou ik was wel tevreden ja, en ik had 2 gelijkmatig proeven gereden, dus ik snap die punten van de 2e proef niet helemaal... want het is gefilmt en ik heb het terug gekeken, en ik snap er echt helemaal niks van majaa!
Hmm jammer dat je zo kort hebt ingereden, bij mij liep het juist uit! (en ik was nummer 5 met 1 uitval haha)
In de 2e baan bij jou werd wel hoog gejureerd hoorde ik?
Wat waren je punten?

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 07:48

Mijn eerste buitenritje ging super, ze had er duidelijk plezier in en heeft geen pas verkeerd gezet, had ook niets anders verwacht, maar je weet maar nooit. In het begin was mijn buitenrijmaatje (hengst Licor van Idra hier op bokt) even wat macho aan het doen, maar dat interesseerde haar ook niet dus gingen we vrolijk verder :Y)

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 09:05

Fijn dat het zo goed ging Titsia! Ik heb er de afgelopen 3 dagen niet meer opgezeten.. van het weekend was het voor mij echt te warm!

Jammer klrn! Ik vind het ook altijd zo jammer als het in een keer heel snel gaat! daar doe je dan al het werk voor .. maar gelukkig nog wel winstpunten mee naar huis mogen nemen! Dan viel het toch allemaal nog mee! :)

Xsander ook winstpunten mee naar huis genomen? Ben je binnen kort al van plan over te stappen naar de L2?

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 09:12

Karen ik hou ook niet van dat warme weer, zaterdag had ik om 12u15 les :oo Heb zelfs mijn cap uitgelaten iets wat ik zelden tot nooit doe, maar anders was ik zeker van mijn stokje gegaan.. In het bos zondags was het nog redelijk te doen, aan de rand van het bos zaten dan wel weer dazen :r

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 09:16

kwart over 12 les! pfff kan me voorstellen! gelukkig word het deze week weer wat normaler :D

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 09:36

Jaa ik heb een winstpunt mee naar huis genomen! had 194 en was daar 6e mee. en de andere proef had ik 171 waar ik helemaaaaal niks van snap :s grrrr haha!
Ik wil zo graag L2 Kaaren, want met doorzitten gaat het beter, maar het achterwaarts gaat gewoon nog niet zo goed :(.. en gefeliciteerd met je winstpunten Kaaren!
Mooi dat je buitenrit zo goed ging Titsia, maja wat wil je met zo'n stoere kerel erbij ;)

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 09:44

oohw dat achterwaarts!! lastig! Hoop dat het het kwartje snel valt bij haar :P

Denk dat je klrn moet feliciteren met haar wpunten ;) Ik heb er nog 0 gehaald ;)

De 29ste start ik mijn eerste wedstrijdje!!

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 09:49

Ohja sorry!
het is een HEM8-) haha
Waar heb je de 29e :)

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 09:57

pfff hem/haar haha ik krijg het allemaal maar niet uit elkaar gehouden :P

in Oerle heb ik concour :) dat is voor ons lekker dicht bij.
De 22 ste ga ik alvast bij een wedstrijd kijken. niet om mee te doen maar dan neem ik haar gewoon even mee om over het concours terrein te rijden. Kan ze vast wennen.

krln

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 21:24

Ohh irritand is dat dan he als je zoveel verschil hebt en het niet snapt zeg maaar!
Ja, na mijn mening waren beide ringen wel hoog haha! Ik had 184 en 191.. Maar echt zoveeel fouten!! Dus vond het hoge punten haha. Ik moet maar hard trainen haha want moet straks L2..

Ohh en lekker he buitenritje haha! Heb ik vorig weekend voor het eerst gedaan. En je eerste wedstrijd komt vast goed!!

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 16:43

haha jij ook al L2? ik ook!
Ik zie net de uitslag van Havelte, moeten jullie de uitslag van de banen van mij eens zien(L1 ring 3&4), iedereen heeft zo'n groot verschil qua punten!! snap er ECHT helemaal niks van :( Ik weet niet wat dat mens mankeerde in die 2e baan whaha

Oja even wat foto's :) altijd leuk!

Afbeelding Afbeelding

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 20:25

Xsander leuke foto's!

Hier was mijn training vandaag snel gedaan, ze maakte haar passen rechtsvoor niet correct af, kreupel durf ik het niet noemen, maar eerder voorzichtig.. DA gebeld en die komt morgen langs... Toch altijd spannend...

Janniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 21:14

Leuke foto's Xsander :9
Titsia : Zoals je het omschrijft klinkt het niet ernstig. Ik hoop voor je dat het mee valt.

Worden jullie Florencio's ook zo makkelijk te dik? Die van mij loopt in een kaal stukje land. Krijgt 's morgens en 's avonds op stal wat hooi en max 2 kilo brok op een dag. Verder wordt ze ongeveer 4 a 5 dagen in de week getraind en ze blijft maar dik. :?

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 21:17

Janniek idd gok dat het aan het droge weer ligt, bodem hier is overal steenhard, en denk dat ze daarom wat te kort wordt op de hiel en tja das gevoelig...
Dik? Hmm nee dat durf ik toch niet zeggen :n

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-11 21:41

Spannend Titsia, hopen op niks ernstigs!

Mijn Florencio die wil ook wel snel dik worden hoor! Hij is niet té dik, maar er hoeft ook niets bij ;)

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 15:47

Benthe loopt teveel op de zool, meer pulsatie in rechter als linkerbeen. Waarschijnlijk een blein die op komst is, zat een hele rode lijn in de hoef, ze reageerde wel niet echt op het nijpen van de tang. Blein zou waarschijnlijk langs boven uitgekomen zijn. Werd ook aangeraden van haar op een ijzertje te zetten, hoefsmid zal blij zijn, die zit al een jaar te zagen :D nu 5dagen equipalazone geven, hopelijk wil ze haar eten nog opeten :P

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 17:28

Mijn florencio word ook zeker niet snel dik!

Vandaag is de hoefsmid geweest.. ze loopt al een hele tijd op aluminium ijzers omdat ze heel gevoelig is op haar voeten. Dus snel kreupelde... vandaag zijn we overgestapt naar ijzers omdat ze toch echt te snel afsleten!

Dus nu heeft ze geen 'kinder schoenen' maar 'echte' gekregen :Y)
met schroefgaten.. want nog paar weekjes en dan de eerste start :D

romygic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 19:32

hier weer een berichtje van Barossi, was ff afwezig.. Vandaag voor het eeerst B gestart met springen, vond het best spannend eerlijk gezegt :o Maar hij sprong weer zo rond, was eerste met 56 punten! was helemaal blij :) en de eerste prijs was ook nog een deken :D Kaaaren waar is dat goed voor aluminium ijzers? Mijne loopt namelijk ook snel gevoelig op harde grond..

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 20:30

Wat goed romygic!!!! gefeliciteerd! een deken is altijd leuk natuurlijk :)

Ik heb morgen een wedstrijd in Harich, hij liep gister echt zoo slecht, de hele tijd op de rem en achterwaarts lopen(hij heeft het achterwaart nu een beetje door, maar op een verkeerde manier af en toe, haha ), dus ik de hele tijd overgangen rijden. En vandaag liep hij SUPER :)