Ik ben een paar weken terug weer bij onze rooie geweest! Hij groeit echt als kool! Niet normaal zeg! Ik denk dat hij nu toch echt richting de 1.60 gaat. Hij is inmiddels ook alweer een jaar. Helaas is de kwaliteit niet zo super
haha hier vallen ze allebei om
sprinten
heeee baas
en nog een drafje
Frenka
Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-12 16:13
die rooie blijft leuk hoor, hij ziet er goed uit. Avensis; gefeliciteerd!
Zhivago zelf heeft het weer goed gedaan dit weekend, 1e plek in de PSG, hoogste percentage van de 3 verschillende PSG groepen. Meer punten als Apache.
Gefeliciteerd Avensis, ben benieuwd naar de foto´s! Leuke foto´s mychamp, hij ziet er goed uit!
mychamp
Geplaatst: 02-05-12 15:20
Vandaag ben ik weer geweest en hij is alweer zoooooveel veranderd. Gisteren kregen we een telefoontje van de opfok of hij toevallig ook bij een groep tweejarige mocht lopen.. Hij was te mans en wat lomp voor de jaarlingen. Hij laat te duidelijk merken wie de baas is, om het zo maar te zeggen en dat was voor de groep waar hij stond gewoon teveel.. Dus vandaag ben ik hem mee gaan verplaatsen en nu hij bij de twenters staat zie ik pas hoeveel maat hij heeft en hoe volwassen hij al toont
Ook bij de twenters stond hij zijn mannetje, ze liepen uiteindelijk zelfs allemaal achter hem aan Het lijkt wel of hij heel erg op zichzelf is en er niet zoveel om geeft wat de andere paarden doen. Gelukkig ging een van de twenters hem echt opzoeken en ik denk dat ze wel maatjes worden.. En gelukkig krijgt hij nu wat tegenspraak, want dat was denk ik het grootste probleem..
Mychamp wat een gave foto's, brutaaltje haha! Geweldig beest
Avensis gefeliciteerd, wat een knap veulentje!
QueLee
Geplaatst: 03-05-12 09:07
Mychamp: echt een gaaf beest zeg! dat dominante ken ik.. heeft mijn eigen ruin ook last van, die lijdt met zijn 1.53 aan grootheidswaanzin denk ik misschien vind ik daarom jouw paardje ook echt superleuk haha!
Avensis: nog een vos! Mooi veulen hoor gefeliciteerd!
Evie staat nu ook lekker op het weiland, zou ze dan eindelijk een groeispurt gaan krijgen? haha het is nu net een veulen tussen al die grote paarden.. kwa gedrag zit mevrouw een beetje in de pubertijd.. echt grenzen opzoeken en ik had laatst ook ineens een rondslingerende hoef tegen me been.. mmm not nice!
Avensis: Gefeliciteerd! Mooi veulentje. Mychamp: Wat een gaaf beesje Mooie foto's ook, toont echt al veel paard!
mychamp
Geplaatst: 03-05-12 16:01
erg mooi veulen avensis!!
Onze rooie is inderdaad echt een brutaal nest... Vooral als je hem dan zo ziet eten en hij dan even zijn been uitsteekt als er een te dicht bij komt. Dus vandaar dat hij tussen de tweejarige loopt. Gelukkig is hij wel heel makkelijk in de hand!!
Avensis gaaf ding en leuk zo met dat tongetje eruit.. Eclipse was ook uiteindelijk de baas in de wei ik ben daar nooit zo heel blij mee maar ja je doet er niets aan.
Frenka
Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-12 16:39
Mijn dame was ook de baas in de opfok. Gelukkig heeft ze nu dr meerdere gevonden in een 3-jarige stalgenoot van 1.76. Ben ik blij mee, want daar heeft ze wat lessen nederigheid van gehad
Kajanus; hoe is het nu met Eclipse? Nog een beetje aan het longeren of zit er al iemand op?
QueLee
Geplaatst: 03-05-12 16:55
Ik heb nog wat foto's van afgelopen zondag, toen mocht madame voor het eerst weer los in de kleine wei
Jammer genoeg haalt mijnalbum er nogal wat kwaliteit vanaf..
Evie der koppie
op 'stand'
Pirouette schudt ze zo even uit haar mouw.. eitje toch?
Ik heb 2 Zhivago merrie's gehad. Allebei gingen ze schuren- zomereczeem??? Dit terwijl moeders niet schuren en ook nog geen eerder een veulen gehad hebben die zich schuurde. Zijn er meer Zhivago- schuurders. Ben een beetje bang dat ze toch wat van papa's kant geerfd hebben. Is anders wel heel toevallig. Overigens wel een super karakter- zo een lief paard als mijn Zhivago merrie (heb er eentje verkocht) heb ik nog nooit gehad. Dus baal er wel van - maar ben nog steeds blij met haar.