Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) Heb hem wel op moeten voeden, maar nu heb ik er een gouden paard aan!
)?

devine schreef:Iedereen druk ik plaats maar even een reactie, de laatste tijd wil Pottaire niet meer vanuit de wei op stal gezet worden door de pensioneigenaren.
Als ik dan tegen 17.30u kom dan kan ik hem zo pakken, heb gisteren een gesprek gehad met de eigenaresse van de stal maar flikt het dus ook met buiten zetten.
Dus ik was gisteren in de ochtend er om te zien wat hij doet als ze hem het halster wil omdoen nou we kwamen aanlopen en hij begon gelijk te snuiven toen hij er zag!
Ze probeerde het halster om te doen maar hij ging in de hoek staan zeer irritant, ik liep daarop naar hem toe en deed het halster om en af!
Of er moet toch wat mis gegaan zijn wat ze zelf ook wel aangaf want het ging juist zo goed ze baalde er ook van.
Ik voel me ook best wel opgelaten hierdoor want hij dreigt ook naar haar wanneer ze de stal in komt......![]()
Zet hier maar even mijn frustratie neer hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt?
en dan rent ze naar binnen naar haar stal.
). Lichamelijk mankeert hij niets, hij is nagekeken door DA. Het is echt heel vervelend. Met meelopen aan het halstertouw gaat het super, hij wijkt voor druk en doet eigenlijk alles wat ik wil. onder het zadel ook, maar longeren wil meneer niet. Het is toch af en toe nodig maar ik krijg het niet meer voor elkaar... Wie heeft er tips!!!